ΕΟΤ – Mastercard: Προβολή του ελληνικού τουρισμού σε διεθνείς αγορές

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Mastercard προωθούν κοινή καμπάνια για την Ελλάδα στην Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Δέκα βιώσιμες εμπειρίες

Οι ΕΟΤ και Mastercard έδωσαν έμφαση σε 10 βιώσιμες εμπειρίες από Αθήνα μέχρι Παξούς και από Τρίκαλα μέχρι Αστυπάλαια. Οι επισκέπτες καλούνται να ανακαλύψουν τα νησιά, τη γαστρονομία, τις παραδόσεις, την κουλτούρα και την ιστορία της Ελλάδας μέσα από διάφορες δραστηριότητες.

Η καμπάνια χρησιμοποίησε ψηφιακά εργαλεία όπως Display, Video, Google Search και κοινωνικά δίκτυα για να προωθήσει τις εμπειρίες και τις τουριστικές δραστηριότητες.

Ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία με τη Mastercard, ενώ ο Παναγιώτης Πολύδωρος, country manager της Mastercard για την Ελλάδα, ανέφερε πόσο περήφανοι είναι για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού.

δειτε ακομα

δειτε ακομα