Ο Μητσοτάκης βάζει στο παιχνίδι τα “λεφτόδενδρα” Κασσελάκη

Στο νέο σποτ της προεκλογικής καμπάνιας της ΝΔ, ο Μητσοτάκης προσπαθεί να κινητοποιήσει τους ψηφοφόρους να πάνε στις κάλπες της 9ης Ιουνίου, εστιάζοντας και στους νέους ψηφοφόρους που προέρχονται από τις πρόσφατες επεκτάσεις. Η ΝΔ θέλει να αυξήσει τη συσπείρωση με το σύνθημα “Μένουμε Ευρώπη”. Ο Μητσοτάκης τονίζει τους κινδύνους που φέρνει το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και προσπαθεί να πείσει τους ψηφοφόρους της ΝΔ ότι χρειάζεται σταθερότητα για τη χώρα. Αναφέρεται στο παρελθόν για να υπενθυμίσει τη σημασία της Ευρώπης στο κόμμα. Έχει στο μυαλό του τους ψηφοφόρους που υποστήριξαν τη ΝΔ και το κίνημα “Μένουμε Ευρώπη”.

δειτε ακομα

δειτε ακομα