Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες στο σούπερ μάρκετ: Χαμηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο η χώρα

Η έρευνα Shopper Trends της Nielsen IQ μας δείχνει τα είδη αγοράς των Ελλήνων στα σούπερ μάρκετ. Ο μέσος Έλληνας καταναλωτής κυρίως ψωνίζει κάθε εβδομάδα και ανά εβδομάδα κάνει 2 φορές επιπλέον ψώνια σε διάφορα καταστήματα. Είναι γυναίκα 39 ετών και συνήθως είναι αυτή που αναλαμβάνει τις αγορές στο νοικοκυριό. Ο μέσος όρος δαπάνης τους στο σούπερ μάρκετ υπολογίζεται στα 329 ευρώ το μήνα, με αύξηση 5% σε σχέση με προηγούμενα χρόνια.

Η Ελλάδα έχει χαμηλότερη μέση δαπάνη από την ευρωπαϊκή, που είναι στα 352 ευρώ. Ο μέσος αγοραστής προτιμά να αγοράζει κυρίως φρέσκα φρούτα, λαχανικά, κρέας και γάλα, αλλά και snacks, σοκολάτες και αναψυκτικά.

Προσφορές και προωθητικές ενέργειες

Οι αγοραστές αντιλαμβάνονται αύξηση στις τιμές και επηρεάζουν τον τρόπο αγορών τους εστιάζοντας σε βασικά είδη και περιορίζοντας τα πολυτελή προϊόντα. Οι προσφορές και εκπτώσεις κάνουν τον καταναλωτή να αλλάζει συχνά μάρκες και καταστήματα, ενώ περίπου 2 στους 3 γνωρίζουν καλά τις τιμές και αντιλαμβάνονται τις αλλαγές.

δειτε ακομα

δειτε ακομα