Η ΑΑΔΕ λειτουργεί την πλατφόρμα για τα ραντεβού ταμειακών – POS

Η ΑΑΔΕ έθεσε σε λειτουργία το Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης με απόφαση του Διοικητή της, Γιώργου Πιτσιλή. Οι τεχνικοί εγκατάστασης και υποστήριξης ΦΗΜ πρέπει να καταχωρίσουν τα προγραμματισμένα ραντεβού τους με τις επιχειρήσεις υπόχρεες για διασύνδεση των ταμειακών τους με τα POS.

Η καταληκτική ημερομηνία για την δήλωση των προγραμματισμένων ραντεβού που θα πρέπει να υλοποιηθούν εντός Απριλίου ορίζεται η 1η Απριλίου 2024. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στη διαδρομή myAADE > Εφαρμογές > Λοιπές Υπηρεσίες.

Οι επιχειρήσεις υπόχρεες διασύνδεσης πρέπει να ελέγχουν τις πληροφορίες στην πλατφόρμα «Μητρώο και Επικοινωνία»/»Στοιχεία Επιχείρησης», στην ψηφιακή πύλη «myAADE» μετά την υποβολή της Δήλωσης Πληροφοριών από τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης.

Η διαδικασία περιλαμβάνει την υποβολή Δήλωσης Πληροφοριών Χρηστών ΦΗΜ μέσω ειδικής φόρμας ή υποβολής αρχείου υπό μορφή υπολογιστικού φύλλου. Η δήλωση περιλαμβάνει στοιχεία όπως ΑΦΜ, serial number, ένδειξη διασύνδεσης και ημερομηνία ραντεβού.

Για οδηγίες σχετικά με το πώς λειτουργεί η πλατφόρμα και τη διαδικασία υποβολής ραντεβού, μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά από το κείμενο παραπάνω.

δειτε ακομα

δειτε ακομα