Η Renault παρουσίασε το νέο Master

Η νέα γενιά του γαλλικού βαν παρουσιάστηκε στην έκθεση της Λυών και θα κυκλοφορήσει από τις αρχές του 2024.

Η Renault ανακοίνωσε τη τέταρτη γενιά του μεγάλου βαν Master, η οποία περιλαμβάνει δύο πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις με αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων, καθώς και μία έκδοση υδρογόνου.

Οι πωλήσεις του νέου Master θα ξεκινήσουν το Άνοιξμα του 2024. Το τρέχον μοντέλο παράγεται από το 2010 στο εργοστάσιο της Renault στο Batilly στη βορειοανατολική Γαλλία. Πέρυσι παράχθηκαν 121.798 Masters, με τις πωλήσεις να φθάνουν τις 50 χώρες, με την Ευρώπη να αποτελεί την κυρία αγορά με περίπου 93.000 πωλήσεις.

Η Renault παρουσίασε το νέο Master στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων Solutrans στη Λυών της Γαλλίας. Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τις τιμές ή τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά έχουμε πληροφορίες για τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινήτου.

Το νέο εξωτερικό στιλιστικά στοιχεία από τη γκάμα επιβατών της Renault, συμπεριλαμβανομένων των προβολέων LED σε σχήμα C σε στυλ Megane, ενώ περιλαμβάνει επίσης ένα νέο εμβλημα στη μάσκα και σύγχρονες εισαγωγές στον προφυλακτήρα.

Οι διαφορετικές γραμμές στο προφίλ και η ανασχεδιασμένη ουρά αποδεικνύουν ότι πρόκειται για καθαρό σχέδιο και όχι απλά για ένα τυπικό facelift. Στην τυπική χρωματική παλέτα υπάρχουν 7 επιλογές, αλλά υπάρχουν επίσης πάνω από 300 ειδικές αποχρώσεις για να επιλέξετε!

Η νέα πλατφόρμα του Renault Master είναι συμβατή με ντίζελ, ηλεκτρικούς και υδρογόνου κινητήρες. Ο ντίζελ Blue dCi είναι διαθέσιμος σε τέσσερις αποδόσεις ισχύος 105, 130, 150 ή 170 ίππους και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Οι πετρελαιοκινητήρες μπορούν να παραδοθούν με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων.

Το όχημα περιλαμβάνει επίσης πλήρως ηλεκτρική έκδοση Renault Master με ηλεκτροκινητήρα 129 ή 141 ίππων με 300 Nm ροπής. Η έκδοση με μικρότερη ισχύ διαθέτει μπαταρία 40 kWh με αυτονομία 180 χιλιομέτρων WLTP, ενώ η άλλη έχει μπαταρία 87 kWh, προσφέροντας αυτονομία οδήγησης 410 χιλιομέτρα. Η μεγάλη μπαταρία είναι συμβατή με γρήγορη φόρτιση DC 130 kW, παρέχοντας αυτονομία 229 χιλιομέτρα σε 30 λεπτά. Το αυτοκίνητο διαθέτει δυνατότητες φόρτισης Vehicle-to-Grid (V2G) και Vehicle-to-Load (V2L).

Το Renault Master θα είναι επίσης διαθέσιμο με κινητήρα υδρογόνου FCEV στο μέλλον. Η Renault δεν έχει αποκαλύψει τις συγκεκριμένες προδιαγραφές, αλλά αναμένεται μια ενημέρωση από τη θυγατρική της HYVIA, η οποία εστιάζει στο υδρογόνο.

Η αποθήκευση στην καμπίνα έχει αυξηθεί κατά 25% στα 135 λίτρα, χάρη στις πολυάριθμες θήκες. Οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε θύρες USB-C, ασύρματο φορτιστή, θήκες ποτηριών, συρτάρια και επιφάνειες αποθήκευσης στην πόρτα, ενώ το κεντρικό κάθισμα μπορεί να γίνει γραφείο.

Το μεγάλο βαν διατίθεται σε πάνω από 40 εκδόσεις, με διαφορετικά μήκη, ύψη και διαμορφώσεις χώρου φόρτωσης. Η χωρητικότητα κυμαίνεται μεταξύ 11-22 κυβικών μέτρων, ενώ το φορτίο μπορεί να φτάσει έως 4 τόνους. Η Renault αναφέρει ότι το Master προσφέρει το καλύτερο πλάτος και μήκος φόρτωσης στην κατηγορία του.

δειτε ακομα

δειτε ακομα