Honda HR-V e:HEV: Υβριδική τεχνολογία από τη Formula 1

Η Honda μεταφέρει στο προηγμένο SUV της την τεχνολογία από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1.

Η εταιρεία Honda εξοπλίζει το νέο της HR-V με υβριδικό σύνολο μετάδοσης κίνησης, το εξελιγμένο e:HEV. Η εταιρεία συνεργάστηκε με την αγωνιστική ομάδα της Formula 1, η οποία είχε αναπτύξει το κορυφαίο σύστημα Formula 1 Hybrid Power Unit, για να επιτύχει επιθυμητή απόδοση και αποτελεσματικότητα.

Έτσι δημιουργήθηκε το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda, το οποίο ενσωματώθηκε στο HR-V, βελτιώνοντας σημαντικά την ενεργειακή απόδοση στον δρόμο. Το σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων i-VTEC, που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική απόδοσή του είναι 131 ίπποι και 253 Nm ροπής, με περιορισμένες εκπομπές CO2 στα 122 γρ./χλμ και κατανάλωση πετρελαίου στα 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Το σύστημα e:HEV ξεχωρίζει για τον ομαλό τρόπο με τον οποίο οι τρεις τρόποι οδήγησης (EV Mode, Hybrid Mode, Engine Mode) εναλλάσσονται για την εξασφάλιση της καλύτερης απόδοσης ανάλογα με τις συνθήκες στο δρόμο.

Όταν κινείστε με σταθερή υψηλή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με κίνηση κινητήρα (Engine Mode). Εάν χρειαστεί περαιτέρω επιτάχυνση, όπως κατά την προσπέραση, το αυτοκίνητο θα μεταβεί σε υβριδική κίνηση (Hybrid Mode) για αυτήν την επιπλέον ώθηση. Επιπλέον, όταν βρίσκεστε σε Hybrid Drive, η ισχύς από τη γεννήτρια με βενζινοκινητήρα μπορεί να εκτραπεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προσφέροντας πρόσθετα οφέλη απόδοσης.

Τέλος, για ακόμα πιο αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής κίνησης (EV Mode) ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το «B» από το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο προσφέρει αυξημένα (και ρυθμιζόμενα) επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την οδήγηση ή το φρενάρισμα. Ενδιαφέρον σημείο είναι ότι το σύστημα eCVT της Honda επιτυγχάνει υψηλότερο ποσοστό συσσωρευμένου χρόνου ηλεκτροκίνησης όταν βρίσκεται στις πόλεις από άλλα υβριδικά που πωλούνται σήμερα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα