Τέλος στις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ

Διάφορες εταιρείες, κυρίως στον κλάδο των τροφίμων, θα πρέπει να εκδώσουν διορθωτικούς τιμοκαταλόγους αν νομοθετηθεί ως αθέμιτη εμπορική πρακτική οι fake προσφορές που παρουσιάζουν προϊόντα ως “1+1“, “2+1” και “3+1”. Ειδικότερα, υπάρχουν περιπτώσεις πώλησης για μεγάλο διάστημα με την ίδια προσφορά, όπως στα προϊόντα γιαούρτι, τόνο, αποσμητικά, οδοντόκρεμες, σαπούνια και φρυγανιές.

Εάν η πρακτική αυτή νομοθετηθεί ως αθέμιτη, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόσουν τις τιμές ή να επιβεβαιώσουν την πραγματική φύση των προσφορών τους. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των πωλήσεων που εξαρτώνται από αυτές. Περίπου 5 δισ. ευρώ πωλήσεις των σούπερ μάρκετ προέρχονται από προσφορές. Η Ελλάδα είναι μία από τις λίγες χώρες της ΕΕ με τόσο μεγάλο αριθμό προσφορών, και πολλοί υπουργοί Ανάπτυξης έχουν προσπαθήσει να περιορίσουν τις προσφορές αυτές εδώ και χρόνια.

Με την ενσωμάτωσή τους στην κατάλογο των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, περιορισμοί αναμένεται να επιβληθούν από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα