Η ΑΑΔΕ ετοιμάζει το ψηφιακό πελατολόγιο για να ελέγχει τους πελάτες επαγγελματιών σε διάφορα μαγαζιά και υπηρεσίες. Η νέα ρύθμιση θα ξεκινήσει αρχικά σε συνεργεία αυτοκινήτων, πάρκινγκ, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και χώρους εκδηλώσεων. Στόχος είναι η μάχη κατά της φοροδιαφυγής.
Η απόφαση Πιτσιλή
Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, άνοιξε το δρόμο για το ψηφιακό πελατολόγιο με απόφασή του για τη συγκρότηση ομάδας εργασίας. Η ομάδα έχει ως καθήκον:
Καθορισμός των απαιτήσεων για επιχειρησιακή λειτουργία.
Καθορισμός και επιλογή νέων κλάδων δραστηριότητας.
Διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS.
Η νέα ρύθμιση έρχεται ως αντικατάσταση των παλιών χειρόγραφων βιβλίων πελατών που λειτουργούσαν μέχρι το 2012. Τώρα η ΑΑΔΕ θα έχει πιο άμεση εικόνα για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, κάτι που θα δυσκολεύει τη φοροδιαφυγή.