Ο Πιερρακάκης ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός κεντρικού τηλεφωνικού κέντρου για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου.

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλο το δημόσιο, στο οποίο οι πολίτες θα καλούν για όλες τις διεργασίες του δημοσίου τομέα και θα χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος. Ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης αναφέρθηκε στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του gov.gr και ανέφερε ότι έχουν ψηφιοποιηθεί 1.530 υπηρεσίες και συνολικά υπάρχουν 5.500. Επίσης, ανέφερε ότι έχουν δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν σύντομα ανάδοχο και θα ολοκληρώσουν το έργο τους σε βάθος τετραετίας. Ο κ. Πιερρακάκης επισήμανε ότι υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση και ο στόχος τους είναι να τις ολοκληρώσουν την επόμενη τετραετία. Τέλος, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι όλα αυτά γίνονται χάρη στη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα