Το Forbes κυκλοφορεί το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης Adelaide

Το Forbes παρουσίασε την beta έκδοση του Adelaide, ενός εργαλείου αναζήτησης ειδήσεων που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη του Google Cloud. Το Adelaide παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις και πληροφορίες στους επισκέπτες βασιζόμενο σε τεχνητή νοημοσύνη. Με αυτή την κίνηση, το Forbes γίνεται ένας από τους πρώτους μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο που προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις περιεχομένου στους αναγνώστες του χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη.

Τώρα, επιλεγμένοι επισκέπτες του Forbes.com μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο Adelaide μέσω της ιστοσελίδας, όπου μπορούν να περιηγηθούν σε περιεχόμενο από τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Το Adelaide, το οποίο πήρε το όνομά του από τη σύζυγο του ιδρυτή του Forbes, B.C. Forbes, δημιουργήθηκε από την εξειδικευμένη ομάδα τεχνολογίας και δεδομένων του Forbes, εξασφαλίζοντας την ακέραιη ενσωμάτωση του ειδησεογραφικού περιεχομένου και τη βέλτιστη λειτουργικότητα.

Το Adelaide ξεχωρίζει καθώς η προσέγγισή του βασίζεται στην αναζήτηση και τη συζήτηση, καθιστώντας την εύρεση περιεχομένου ευκολότερη για το αναγνωστικό κοινό του Forbes παγκοσμίως. Το εργαλείο δημιουργεί εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα των χρηστών βασισμένες αποκλειστικά σε άρθρα του Forbes και έχει δημιουργηθεί με τη χρήση των υπηρεσιών αναζήτησης και συνομιλίας του Google Cloud Vertex AI. Μέσω αυτής της ενσωμάτωσης, το Adelaide θα «σαρώσει» το αρχείο περιεχομένου του Forbes για τους τελευταίους δώδεκα μήνες και θα προσαρμόζεται στις εξατομικευμένες προτιμήσεις των αναγνωστών.

Για να δοκιμάσετε το νέο εργαλείο του Forbes, επισκεφθείτε forbes.com/adelaide.

Το Adelaide αποτελεί μια συναρπαστική προσθήκη στο υφιστάμενο πλαίσιο τεχνητής νοημοσύνης του Forbes. Το 2019, το Forbes εισήγαγε το Bertie, ένα εργαλείο βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη που παρείχε προτάσεις στους δημοσιογράφους του Forbes σχετικά με το στυλ γραφής τους, επίσης με την υποστήριξη του Google Cloud. Σε αντίθεση με το Bertie, το Adelaide θα είναι αποκλειστική προνομιούχο για τους 150 εκατομμύρια αναγνώστες του Forbes, προσφέροντας μια νέα και βελτιωμένη εμπειρία αναζήτησης στον χώρο των μέσων ενημέρωσης.

Το 2018, το Forbes επέλεξε το Google Cloud ως συνεργάτη του, στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης του. Με τις γρήγορες αλλαγές στον τομέα των εκδόσεων, το Google Cloud αποτέλεσε έναν ζωτικής σημασίας συνεργάτη που βοήθησε το Forbes να αντιληφθεί την επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης.

Το Adelaide ενισχύει τη δέσμευση του Forbes για πειραματισμό με νέες τεχνολογίες και ενίσχυση της προσφοράς του για ειδησεογραφικό περιεχόμενο προς τους αναγνώστες και τους συνεργάτες του.

Σύμφωνα με τον David Johnson, Chief Data Officer του Forbes, η χρήση δεδομένων και της πιο σύγχρονης τεχνολογίας βελτιώνει όχι μόνο τη συνολική εμπειρία του κοινού, αλλά επίσης την ικανότητα εύρεσης του επιθυμητού περιεχομένου. “Αυτή είναι μια συναρπαστική εξέλιξη στο ταξίδι μας με την τεχνητή νοημοσύνη, καθώς γίναμε ένας από τους πρώτους μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς που συνεργάζονται με το Google Cloud σε αυτόν τον τομέα”.

“Από το πρώτο έντυπο τεύχος του περιοδικού πριν από πάνω από έναν αιώνα έως τη μετατροπή του σε μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα, το Forbes πάντα καινοτομεί στην τεχνολογία”, δήλωσε ο Anil Jain, Global Managing Director, Strategic Consumer Industries, του Google Cloud. “Με τη δημιουργία του Adelaide μέσω του Google Cloud Vertex AI Search and Conversation, το Forbes παρέχει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία σε όλους τους αναγνώστες του”.

Από το Τμήμα Εταιρικής Επικοινωνίας του Forbes

δειτε ακομα

δειτε ακομα