Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει σφοδρές αναταράξεις από τον ανταγωνισμό της Κίνας και των ΗΠΑ

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η μεγαλύτερη στην Ευρώπη και με περίπου 800.000 υπαλλήλους, αντιμετωπίζει έντονους ανταγωνιστικούς παράγοντες. Εταιρείες όπως η BMW, η Mercedes-Benz και η Volkswagen προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ κινεζικές εταιρείες ανακοινώνουν την παρουσίαση ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη.

Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει προκαλέσει νέες προκλήσεις για τους προμηθευτές αυτοκινήτων της Γερμανίας, που παλεύουν ήδη με οικονομικές δυσκολίες λόγω ύφεσης, πληθωρισμού και αυξημένων επιτοκίων.

Κατά την τελευταία τριετία, έχουν μειωθεί ο αριθμός των γερμανικών προμηθευτών πρώτης βαθμίδας και οι θέσεις εργασίας έχουν μειωθεί κατά περισσότερες από 30.000, σύμφωνα με επίσημες στατιστικές.

Μερικές από τις μεγαλύτερες γερμανικές εταιρείες όπως η Schaeffler, η Continental, η Bosch και η ZF Friedrichshafen έχουν προειδοποιήσει για δεκάδες χιλιάδες περικοπές θέσεων εργασίας καθώς επενδύουν σε μελλοντικές τεχνολογίες.

Οι προμηθευτές αντιμετωπίζουν πίεση του κόστους από την ανάγκη να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση ταυτόχρονα με τη διατήρηση της θέσης τους στην παραδοσιακή αγορά των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Τα περιθώρια κέρδους έχουν συρρικνωθεί για τους προμηθευτές αυτοκινήτων και το μερίδιό τους στην παγκόσμια αγορά έχει μειωθεί.Η πελατειακή βάση τους έχει περιοριστεί στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ οι κινέζικοι προμηθευτές αναπτύσσονται παράλληλα με τους δικούς τους.

δειτε ακομα

δειτε ακομα