Η Valve μειώνει το μέγεθος των shader caches με το νέο update του Steam Deck


Για τους κατόχους του Steam Deck έρχεται μια σημαντική αλλαγή, καθώς η Valve σχεδιάζει ένα νέο update που θα μειώσει αισθητά το μέγεθος των shader cache files, παρέχοντας έτσι επιπλέον αποθηκευτικό χώρο στην κονσόλα. Σύμφωνα με τον Pierre-Loup Griffais της Valve που μίλησε στο PC Gamer, ο στόχος της εταιρείας είναι να μειώσει το μέγεθος των shader cache files κατά 60%, προκειμένου η φορητή κονσόλα να έχει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο για παιχνίδια.

Η αλλαγή θα έρθει μαζί με την κυκλοφορία ενός update για το Steam OS, που θα περιλαμβάνει την έκδοση 23.1 των drivers του Mesa graphics. Οι νέοι drivers θα αναδιαμορφώσουν το RADV pipeline cache βασιζόμενοι στο “vk_pipeline_cache”, που θα καταργήσει το μέγεθος των shader caches που διατηρούνται από το Steam OS. Υπάρχει, ωστόσο, εφεξής απαίτηση από τον Pierre-Loup Griffais, ότι αυτή η αλλαγή δεν θα είναι δυνατή σε όλα τα παιχνίδια που είναι συμβατά με την κονσόλα, ενώ η ομάδα εξετάζει κάθε πιθανό ενδεχόμενο για να κάνει τον χώρο αποθήκευσης περισσότερο αποδοτικό.

preload 

δειτε ακομα

δειτε ακομα