Πιθανό PS5 Pro: Νέες φήμες αναφέρουν τεχνολογία επιτάχυνσης ray tracing και αποκάλυψη τον Σεπτέμβριο του 2024


Ο χρήστης του ResetEra, RandomlyRandom 67, ανέφερε πληροφορίες που αφορούν τα χαρακτηριστικά του θεωρούμενου PS5 Pro, με κωδική ονομασία Viola. Υποστηρίζεται ότι η νέα κονσόλα θα αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο του 2024. Παρατίθενται οι παρακάτω “πληροφορίες”:

– Η Viola κατασκευάζεται με τεχνολογία TSMC N4P.
– GFX1115
– Η CPU της Viola διατηρεί την αρχιτεκτονική zen2 της υπάρχουσας PS5 για συμβατότητα, αλλά η συχνότητα θα είναι δυναμική με κορυφαία ταχύτητα 4.4GHz. 64 KB μνήμη cache L1 ανά πυρήνα, 512 KB μνήμη cache L2 ανά πυρήνα, και 8 MB κοινόχρηστης μνήμης L3 (4 MB ανά CCX).
– Το die της Viola έχει 30WGPs όταν είναι πλήρως ενεργοποιημένο, αλλά στις εμπορικές μονάδες PS5 Pro θα έχει ενεργοποιημένα μόνο 28WGPs (56 CUs).
– Η τεχνολογία Trinity είναι η ένωση τριών βασικών τεχνολογιών. Γρήγορη αποθήκευση (συμπίεση και αποσυμπίεση επιταχυνόμενα με hardware, ήδη υπάρχουσα βασική τεχνολογία του PS5), επιτάχυνση ray tracing, και επανεκατάσταση.
– Η αρχιτεκτονική είναι RDNA3, με βελτιώσεις ray tracing από το RDNA4. Η διάσχιση του BVH θα χειρίζεται από αφιερωμένο υλικό RT αντί να βασιστεί πλήρως στους shader. Θα περιλαμβάνει επίσης αναδιάταξη νημάτων για μείωση της διαφοράς δεδομένων και εκτέλεσης, κάτι παρόμοιο με το SER της Ada Lovelace και το TSU της Intel Arc.
– 3584 shaders, 224 TMUs, και 96 ROPs.
– 16GB μνήμης GDDR6 στα 18 gbps. Πλάτος μνήμης 256-bit με ταχύτητα μνήμης 576 GB/s.
– Η στόχευση της συχνότητας GPU είναι 2.0 GHz. Αυτό θέτει τα dual-issue TFLOPs στο εύρος των 28,67 TFLOPs κορυφής (224 (TMUs) * 2 (εργασίες, dual issue) * 2 (βασικό ρολόι)). 14.33 TFLOPs αν αγνοήσουμε τον παράγοντα dual-issue.
– 50-60% αύξηση των rasterization σε σχέση με τα Oberon και Oberon Plus, πάνω από διπλάσια απόδοση στο ray tracing.
– Το NPU XDNA2 θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της μοναδικής τεχνικής ανάπτυξης που έχει η Sony για την επέκταση με μηχανική μάθηση. Αυτό θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες του PS5 Pro, όπως είδαμε με την checkboard αναπαραγωγή για το PS4 Pro. Σταθερή ανάλυση 4Κ επέκτασης με πάνω από 30 FPS είναι ο στόχος.
-Αποκάλυψη τον Σεπτέμβριο του 2024 

δειτε ακομα

δειτε ακομα