H Apple δεν υποστηρίζει πλέον τους πελάτες μέσω του X (πρώην Twitter)


Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας MacRumors, η Apple έχει αποφασίσει να διακόψει την υποστήριξη μεσω του X (πρώην Twitter). Αν κάποιος προσπαθήσει να στείλει μήνυμα στον λογαριασμό Apple Support, το μήνυμα προτρέπει να επισκεφθεί τη γενική σελίδα υποστήριξης της Apple στην ιστοσελίδα της. Ο λογαριασμός παρέχει αυτοματοποιημένη απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση. Όταν προστίθεται μια ερώτηση σχετική με πρόβλημα στο iPhone 15, η αυτοματοποιημένη απάντηση αναφέρει: “Φαίνεται ότι έχετε πρόβλημα με το iPhone σας. Μπορούμε να βοηθήσουμε, αλλά για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη θα προτιμούσαμε να συνεχίσουμε αυτήν τη συζήτηση σε διαφορετικό κανάλι”. Το μήνυμα περιλαμβάνει επίσης έναν σύνδεσμο προς την σελίδα υποστήριξης για το iPhone.

Η αλλαγή αυτή σημαίνει επίσης ότι το Apple Support δεν θα παρέχει πλέον υποστήριξη σε πελάτες που συμπεριλαμβάνουν την εταιρεία στα posts τους.

Τέλος, φαίνεται ότι το Apple Support έχει σταματήσει να απαντά σε ερωτήσεις πελατών σχετικά με τα videos του στο YouTube.

The Apple Support account now directs you to the company’s website. 

δειτε ακομα

δειτε ακομα