Ο Χένρι Φορντ: Σε 100 χρόνια θα ξέρουμε αν μας βοήθησε ή μας έκανε ζημιά

Ο Χένρι Φορντ ήταν ένας τολμηρός επιχειρηματίας και πρωτοπόρος στη βιομηχανία αυτοκινήτων, με σημαντική επίδραση στον κόσμο.

Έφυγε από τη ζωή στις 7 Απριλίου 1947. Ο Γουίλ Ρότζερς είχε πει: «Θα χρειαστεί να περάσουν 100 χρόνια για να κρίνουμε το έργο του».

Ο ιμάντας παραγωγής, το ημερομίσθιο των 5 δολαρίων και ο… Χίτλερ

Ο Φορντ είχε επανασχεδιάσει την παραγωγή αυτοκινήτων, με το Model T να αλλάζει τον κλάδο. Εισήγαγε το 8ωρο και το ημερομίσθιο των 5 δολαρίων και ήταν πρωτοπόρος σε πολλά θέματα, αλλά και αμφιλεγόμενος για τις θέσεις του και τις πεποιθήσεις του.

Το πρώτο προσιτό αυτοκίνητο για τη μεσαία τάξη

Το Model T άλλαξε τις κάρτες στο τραπέζι, γίνοντας τα αυτοκίνητα προσιτά στη μεσαία τάξη.

Αλλά πώς έφτασε εκεί;

Γεννήθηκε το 1863 και η επαγγελματική του πορεία και τα πρωτοποριακά του έργα τον καθιέρωσαν στη βιομηχανία.

Η ημέρα του θανάτου

Πέθανε χωρίς πολλά πολλά, αφήνοντας όλη του την περιουσία στο Ίδρυμα Ford. Η κληρονομιά του συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα