Προτεραιότητα για τους καταναλωτές να επικοινωνούν με τα fund που έχουν αναλάβει τα δάνειά τους, λέει η ΕΕΚΕ

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕΕ (ΕΕΚΕ) τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι είναι αναγκαίο για τους καταναλωτές να επικοινωνούν με τα funds στα οποία έχουν εκχωρηθεί τα δάνειά τους, καθώς η πλειοψηφία των υποθέσεων που διαχειρίζονται αντιμετωπίζουν προβλήματα στην επικοινωνία.

Σύμφωνα με την ΕΕΚΕ, οι απαντήσεις από τα funds ή τις εισπρακτικές εταιρείες καθυστερούν επίσης σε πολλές περιπτώσεις, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις όπου δεν είναι εφικτό να επικοινωνήσει κανείς μαζί τους για να προτείνει λύσεις.

Η Ένωση αναφέρει επίσης ένα παράδειγμα όπου το fund αρνήθηκε να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή επειδή αυτός δεν είχε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια οποιασδήποτε ρύθμισης και πληρωμής από τον καταναλωτή.

Η ΕΕΚΕ παρέχει υποστήριξη και συμβουλευτική στους καταναλωτές για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τις τράπεζες.

δειτε ακομα

δειτε ακομα