Τέμπη: Νέες καταθέσεις προκαλούν ανησυχία στην κυβέρνηση – Η Λάρισα χωρίς τηλεδιοίκηση, σύμφωνα με τα έγγραφα.

Νέα ντοκουμέντα και εξώδικα που είχαν σταλεί στις αρμόδιες αρχές όλο το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των σιδηροδρομικών διαδρομών, κατέθεσαν στον εφέτη ανακριτή για την τραγωδία στα Τέμπη οι πρόεδροι των συνδικαλιστικών σωματείων της Hellenic Train και του ΟΣΕ.

Οι πρόεδροι των συνδικαλιστικών σωματείων της Hellenic Train και του ΟΣΕ επί τρεις ώρες στον εφέτη ανακριτή. Παρουσίασαν έγγραφα και εξώδικα που είχαν σταλεί στις αρμόδιες αρχές όλο το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των σιδηροδρομικών διαδρομών.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, τόσο ο εκπρόσωπος των μηχανοδηγών, όσο ο εκπρόσωπος του επιχειρησιακού σωματείου της Hellenic Train και ο εκπρόσωπος των υπαλλήλων του σιδηροδρόμου, κατέθεσαν ότι θα έπρεπε να έχουν γίνει έργα που δεν πραγματοποιήθηκαν. Ταυτόχρονα, έθεσαν ζητήματα ασφάλειας, μίλησαν για την τηλεδιοίκηση που δεν υπάρχει εκτός σε ορισμένους σταθμούς και πάντως όχι στον σταθμό της Λάρισας. Πρόσθεσαν δε, τα προβλήματα εντοπίζονται στη στελέχωση με προσωπικό και στα έργα που δεν έγιναν.

Την Παρασκευή (24/3) απολογούνται οι δύο σταθμάρχες που έπρεπε να είναι στη θέση τους μέχρι τις 11 το βράδυ και φέρεται ότι έφυγαν νωρίτερα. Κατηγορούνται για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ανθρώπων και είναι κακούργημα.

Οι γονείς του παιδιού μίλησαν για δολοφονία και ζήτησαν δικαίωση, ενώ η κ. Κωνσταντοπούλου είπε ότι δεν θα δεχτεί καμία συγκάλυψη.

Έγγραφο του ΟΣΕ μόλις δύο μέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη

ose_ntokoymenta_tempi_tragodia_3.jpg

Λίγο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ο ΟΣΕ σπεύδει να πάρει συσκευές ελέγχου των διακλαδώσεων στους σιδηροδρόμους όλης της χώρας. Το έγγραφο του ΟΣΕ έχει ημερομηνία 2 Μαρτίου 2023, δηλαδή μόλις 2 ημέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Σε αυτό αναφέρεται η «προμήθεια επί τόπου και εγκατάσταση συσκευών εξωτερικού ελέγχου θέσης αλλαγής τροχιάς σε υφιστάμενες αλλαγές τροχιάς των Σιδηροδρομικών Σταθμών Πλατεώς, Άδενδρου, Αξιού, και Σίνδου του τμήματος γραμμής Πλατύ – Θεσσαλονίκης».

Αυτές οι συσκευές που μπορούν να εντοπίζουν τα τρένα που κινούνται στο τμήμα του σιδηροδρόμου από το Πλατύ μέχρι τη Θεσσαλονίκη ανά πάσα στιγμή.

Νέα καταγγελία από τον πρόεδρο των μηχανοδηγών

ose_ntokoymenta_tempi_tragodia.jpg

Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών ΟΣΕ Κώστας Γενιδούνιας, κατέθεσε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχαν σταλεί το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των διαδρομών στον σιδηρόδρομο στα οποία εντοπίζονταν ζητήματα ασφαλείας των επιβατών αλλά και των εργαζομένων στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train.

Για το θέμα της τηλεδιοίκησης, κατέστησε σαφές ότι δεν υπάρχει στη Λάρισα, υπάρχει μόνο ο τοπικός πίνακας χειρισμού.

Αναλυτικά, η ανάρτηση του Κώστα Γενιδούνια:

«Δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης (η γραμμή αυτή δόθηκε ως λειτουργική). >αναφορά 22/03/2023. Ημέρα Τετάρτη.

07:00 ανάληψη υπηρεσίας στο Μ/Θ.Παραλαβή η/α 120015.Εγγραφή βιβλίου επισκευών Νο .49.Ελιγμοί Μ/θ και από ενωτική για θ/ν.Επι της ενωτικής στο χ.σ. 1+400 τα λευκά του μηχανοδηγού στη διάβαση δεν είσοδος στο θ/ν με Αρ. τηλεγραφήματος 8 και ώρα 07.26 “ελεύθερη είσοδος στην 1η γρ. θ/ν ” και τηλεγράφημα ανταπόκρισης με αρ.1 (επανάληψη τηλεγραφήματος και επίδοση στοιχείων προσωπικού και μηχανής). Αναμονή φορτίου και εγγράφων.Παραλαβη εγγράφων, υποδειγμάτων για αμάξ. 41706 νο.1, ελιγμοί θ/ν και πρόσδεση σε φορτίο ώρα 08:30.Εκτελεση δοκιμής πέδησης.

Ωρα 08:37 με Αρ. 9 τηλεγραφήματος έξοδος με γραμμή ελεύθερη έως Τ.Χ. 3 κ αρ ανταπόκρισης 2.Στο τχ3 το σήμα διάβασης 305 (πρόσημα) είναι σβηστό (ενημερώθηκε το τχ5). Κυκλοφορία με φωτοσηματα έως τχ1.Με Αρ. τηλεγραφήματος 336 γρ. ελεύθερη έως φωτοσημα εισόδου σ.σ. Καστανά ώρα 08:51 και Αρ. ανταπόκρισης 3.Στο χ.σ. 7 χόρτα εντός της γραμμής.Στο 11+100 το πρόσημα Αγχιάλου σβηστό και χόρτα κλαριά εντός γραμμής.Κυριως σήμα Αγχιάλου σβηστό εισόδου και εξόδου.Στον Άγιο Αθανάσιο χ.σ.20 σκουπίδια στο περιτυπωμα.Φωτοσηματα (πρόσημα, κυρίως εισόδου και εξόδου) σ.σ. Γέφυρας σβηστά. Βλάστηση κοντά στο περιτύπωμα και διέλευση με συνεχή συρίγματα λόγω συνεργείων εκτός περιτυπώματος.Στο χ.σ.29 κλαδιά εντός περιτυπώματος.Κακη έως καθόλου επικοινωνία μέσω vhf με σ.σ καστανά πριν το Χ.σ.30.

Ωρα 09:27 Με Αρ τηλεγραφήματος Καστανά 547 είσοδος με κόκκινο (σβηστό) και στάθμευση για παραλαβή υποδείγματος 1001 με νο.2 φωτοσημο εξόδου ερυθρό και ελεύθερη γρ. έως φωτοσημα εισόδου Ειδομένης.Αρ. ανταπόκρισης 4.Κατα την είσοδο στον σ.σ. καστανά συνεργεία εκτός περιτυπώματος.Ολα τα φωτοσημα του σ.σ. Άσπρου σβηστά.Στην είσοδο του σ.σ. νέου Πολυκάστρου βλάστηση στα όρια που δεν επιτρέπει ανάγνωση της εκτελεστικής βραδυπορείας (40 χλμ) από κανονιστική απόσταση.

Στους σ.σ. νέου Πολυκάστρου και Πολυκάστρου όλα τα φωτοσημα σβηστά, ομοίως και των σ.σ. Αξιούπολης Παιονίας και Ειδομένης.

Απο χ.σ. 61 (Αξιούπολη) και μετά έως χ.σ. καμία επικοινωνία με το σ.σ. Ειδομένης μέσω vhf και από είσοδο Αξιούπολης έως και είσοδο Ειδομένης βλάστηση εντός περιτυπώματος στα όρια της γραμμής επαφής και κάκιστη κατάσταση γραμμής.

Απο χ.σ 62 έως χ.σ. 69 καμία επικοινωνία με το σ.σ. Ειδομένης μέσω vhf και κακό έως καθόλου σημα κινητής τηλεφωνίας (υπηρεσιακό τηλέφωνο) σε πολλά “νεκρά σημεία”.
Από χ.σ. 69 σχετική αποκατάσταση επικοινωνίας με κακή λήψη στο vhf ενώ εξακολουθούν τα “νεκρά σημεία” στην κινητή τηλεφωνία έως το χ.σ. 72 ,οπότε και αποκαθίσταται η επικοινωνία πλήρως με το σ.σ. Ειδομένης.

Με Αρ. τηλεγραφήματος 612 είσοδο από σβηστό φωτοσημα εισόδου στην 5η παρακαμπτήριο γρ. σ. σ. Ειδομένης και στάθμευση ώρα 10:26.Αρ. ανταπόκρισης 5.

Ωρα 10:29 παρουσιάστηκε απουσία τάσης δικτύου και επανήλθε ύστερα από επικοινωνία με το ρ.ε. ωρα 10:34.Σταθμευση στο σ.σ. Ειδομένης ώρα 10:39.Εξασφάλιση αμάξ. και παράδοση εγγράφων στο γραφείο κινήσεως σ.σ. Εκτέλεση διαδικασίας φυσικού ελέγχου των οχημάτων της αμαξ.με εντολή τελωνείου.Παραλαβη εγγράφων.

Με Αρ. τηλεγραφήματος 615 περνάμε την κόκκινη έξοδο Ειδομένης και με μικρό φωτοσημα (λευκό) είσοδος στην 6η παρακαμπτήριο γρ. Γευγελής. Αρ. ανταπόκρισης 6 .

Ώρα αναχώρησης 11:35 και άφιξη στο σ.σ. Γευγελής ώρα 11:45.Αποκοπη φορτίου και παράδοση εγγράφων.Παραλαβή εγγράφων, πρόσδεση σε φορτίο και δοκιμή πέδησης, σχηματισμός αμάξ. 46861.

ose_ntokoymenta_tempi_tragodia_2.jpg

Εξοδος από Γευγελή με μικρό (λευκό) φωτοσημα έως το σήμα εισόδου Ειδομένης.Αναχωρηση ώρα 12:20.Με Αρ. τηλεγραφήματος 616 είσοδος με ερυθρό στην 8η γρ. σ.σ. Ειδομένης.Αρ. ανταπόκρισης 7 και ώρα άφιξης σ.σ. Ειδομένης 12:30.Αποκοπη η/α και πρόσδεση στην 7η γρ. με η/α 120014.Παραλαβη η/α 12014 και πρόσδεση σε φορτίο.Δοκιμη πέδησης και αναμονή τελωνείου.Παραλαβη εγγράφων και υποδειγμάτων 1001 με νο. 21 και 1036 με νο.10 έως φωτοσημα εισόδου Καστανά.Αναχωρηση από σ.σ. Ειδομένης ώρα 13:50».

https://www.facebook.com/kostas.genidounias/posts/pfbid0xTFVLfj6CoAdgVi5G3BZffpjFHYrGrRUhyX6KLaDoU8gkhD4jDEEdzMir74WwWrql

Παππάς: Ο κ. Μητσοτάκης κάνει τα πάντα για τη συγκάλυψη της τραγωδίας των Τεμπών

«Κάθε μέρα που περνά νέες αποκαλύψεις επιβεβαιώνουν πως στόχος του κ. Μητσοτάκη είναι η συγκάλυψη της τραγωδίας των Τεμπών», αναφέρει σε δήλωσή του ο Νίκος Παππάς και προσθέτει: «Δεν φθάνει που όρισε πρόεδρο του ΟΣΕ τον κ. Τερεζάκη, τον άνθρωπο δηλαδή που ήταν εξωτερικός σύμβουλος του ΟΣΕ για θέματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης.

Τώρα αποκαλύπτεται ότι ο κ. Πυργίδης που τοποθέτησε στην Επιτροπή συγκάλυψης, μετά την παραίτηση Ζηλιασκόπουλου, είχε στο παρελθόν συμβάσεις παροχής συμβουλών στον ΟΣΕ.

Δηλαδή ο ελεγκτής πληρωνόταν από τον ελεγχόμενο.

Τα ασυμβίβαστα είναι προκλητικά».

Καταλήγοντας ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, σημειώνει: «Ο κ. Μητσοτάκης κάνει τα πάντα για τη συγκάλυψη της τραγωδίας, αλήθεια και δικαιοσύνη μπορεί να υπάρξει μόνο με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.».

δειτε ακομα

δειτε ακομα