Ο μεγάλος σήραγγας στην αττική περιοχή μεταβάλλει τις αποστάσεις

Η Σήραγγα Ηλιούπολης θα βελτιώσει τη συνδεσιμότητα μεταξύ της Καρέας και του Ελληνικού, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο ταξιδιού.

Οι εταιρείες Lamda Development, που ανέλαβε το έργο για λογαριασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, και το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ, που υποβάλλει την Πρότυπη Πρόταση, αναπτύσσουν ανεξάρτητα τις μελέτες τους για το έργο.

Αν και αυτές οι δύο μελέτες είναι ανεξάρτητες, συμβάλλουν στην ολοκλήρωσή του. Οι μελέτες της Lamda θα οδηγήσουν στην εκπόνηση της περιβαλοντικής μελέτης, ως το τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση των μελετητικών προετοιμασιών του έργου.

Η Σήραγγα Ηλιούπολης είναι ένα σημαντικό έργο με πολλαπλά οφέλη για την Περιοχή της Αθήνας. Τα πλεονεκτήματα της σήραγγας της Ηλιούπολης περιλαμβάνουν:

Πρώτον, συνεισφέρει στην ολοκλήρωση του “ελεύθερου” κύκλου οδοστρωμάτων στην αστική περιοχή της Αθήνας. Με την ύπαρξη της Οδού Κηφισού, της Αττικής Οδού, της Σήραγγας Ηλιούπολης και της ανισόπεδης Λεωφόρου Βουλιαγμένης, δημιουργείται ένα δίκτυο από ελεύθερους άξονες χωρίς φανάρια που εξυπηρετεί τις διαμπερείς οδικές μετακινήσεις από το βόρειο προς το νότιο μέρος και από την ανατολική προς τη δυτική κατεύθυνση. Με αυτόν τον τρόπο, ο χρόνος μετακινήσεων μειώνεται σημαντικά και κάποιος μπορεί να φτάσει γρήγορα από μία περιοχή σε άλλη, ακόμα και όταν η απόσταση μεταξύ τους θεωρείται μεγάλη.

Επιπλέον, η Σήραγγα Ηλιούπολης επιτρέπει τη γρήγορη σύνδεση των νοτιοανατολικών προαστίων με την περιοχή των Μεσογείων και, φυσικά, με το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Πριν από την κατασκευή της σήραγγας, η μετακίνηση από τον Άλιμο προς το αεροδρόμιο απαιτούσε περίπου 45-50 λεπτά διαδρομής μέσω της Βάρης-Κορωπίου. Με τη Σήραγγα Ηλιούπολης, ο χρόνος μετακίνησης μειώνεται κατά περίπου 15-20 λεπτά, ενώ βελτιώνεται και η κυκλοφορία στον άξονα της Βάρης-Κορωπίου.

Τρίτον, η Σήραγγα Ηλιούπολης προσφέρει πολύ πιο γρήγορη πρόσβαση στα νέα δεδομένα για το Ελληνικό και το μεγάλο έργο που γίνεται εκεί. Με τη σήραγγα, η σύνδεση Καρέα-Ελληνικού υπολογίζεται ότι θα γίνεται μέσα σε μόλις 10 λεπτά. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Λεωφόρος Βουλιαγμένης είναι συχνά υπερφορτωμένη κατά τις διάφορες ώρες της ημέρας, με τη λειτουργία του Ελληνικού το 2026, η κυκλοφορία προς αυτήν την κατεύθυνση θα αυξηθεί σημαντικά. Με την ανακατανομή της κίνησης στη Βουλιαγμένης και τη βοήθεια του μετρό και του τραμ, η πρόσβαση στην περιοχή του Ελληνικού θα γίνει πιο εύκολη.

Η Σήραγγα Ηλιούπολης είναι αναγκαίο έργο για το λεκανοπέδιο και ελπίζουμε η ολοκλήρωσή του να γίνει το συντομότερο δυνατόν…

δειτε ακομα

δειτε ακομα