Το LinkedIn χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βρουν τον κατάλληλο υποψήφιο

Το LinkedIn ανακοίνωσε την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις βασικές λειτουργίες του, που θα επιτρέπει στους υπεύθυνους προσλήψεων να βρίσκουν εύκολα υποψήφιους για εργασία και στους επαγγελματίες μάρκετινγκ να δημιουργούν διαφημιστικές εκστρατείες με λίγα κλικ. Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του LinkedIn με την OpenAI, μια εταιρεία στην οποία έχει επενδύσει η Microsoft.

Με περισσότερους από 950 εκατομμύρια χρήστες, το LinkedIn εξυπηρετεί μια μεγάλη βάση δεδομένων επαγγελματιών, με τους χρήστες να πληρώνουν για ειδικές υπηρεσίες πρόσβασης. Μέχρι σήμερα, οι ενδιαφερόμενοι για αναζήτηση υποψηφίων έπρεπε να χρησιμοποιούν φίλτρα και λέξεις-κλειδιά για να βρίσκουν αποτελεσματικά τους κατάλληλους υποψηφίους. Με την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, οι χρήστες μπορούν τώρα να κάνουν φυσικές ερωτήσεις και να λαμβάνουν αυτόματες απαντήσεις, που θα διευκολύνουν σημαντικά τη διαδικασία της πρόσληψης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn, Ράιαν Ροσλάνσκι, δήλωσε ότι ο σκοπός του LinkedIn είναι να ευνοήσει την πρόσληψη υποψηφίων με βάση τις πραγματικές δεξιότητες που απαιτούνται για μια θέση εργασίας, ανεξάρτητα από τον τίτλο ή την εκπαίδευση. Η προσθήκη των χαρακτηριστικών Τεχνητής Νοημοσύνης θα επιτρέψει στους ενδιαφερόμενους να αναζητούν υποψήφιους που έχουν παρόμοιες δεξιότητες με τις απαιτούμενες, ακόμη και αν δεν έχουν ακριβώς τον ίδιο τίτλο εργασίας.

Επιπλέον, το LinkedIn θα παρουσιάσει παρόμοια εργαλεία για τους επαγγελματίες πωλήσεων, που θα τους βοηθήσουν να εντοπίζουν πελάτες, καθώς και ενα εργαλείο που θα χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη για να διαβάζει τους ιστότοπους εταιρειών και να δημιουργεί διαφημιστικές εκστρατείες μάρκετινγκ προς όφελος των επιχειρήσεων.

Η εταιρεία δεν προτίθεται να επιβάλει επιπλέον χρεώσεις για τα νέα αυτά χαρακτηριστικά, ενώ ορισμένες από τις λειτουργίες αυτές θα εξοικονομήσουν χρόνο για τους χρήστες.

Ο Ροσλάνσκι σημείωσε επίσης ότι η προσέγγιση του LinkedIn διαφέρει από άλλες πλατφόρμες, καθώς επικεντρώνεται στις πραγματικές δεξιότητες των ατόμων και όχι μόνο στο βιογραφικό τους. Αυτό θα ανοίξει το πεδίο σε μεγαλύτερο αριθμό υποψηφίων που δεν καλύπτουν τις συμβατικές απαιτήσεις ενός τίτλου εργασίας, αλλά έχουν τις κατάλληλες δεξιότητες.

δειτε ακομα

δειτε ακομα