Η αγορά των smartwatches γνώρισε μείωση κατά 1,5% το πρώτο τρίμηνο του 2023, συνεχίζοντας την καθολική πτώση του κλάδου για το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας Counterpoint Research, σημαντικές εταιρείες, όπως η Apple, η Samsung και η Huawei, αντιμετώπισαν πτώση στις πωλήσεις τους στο πρώτο τρίμηνο του 2023, λόγω της μικρότερης ζήτησης για τεχνολογικά προϊόντα, λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης.
Η Ινδία ήταν η μόνη περιοχή του κόσμου που διέφυγε από την παγκόσμια μείωση πωλήσεων smartwatches, αφού κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 121% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Περίπου το 40% των συσκευών που πωλήθηκαν στη χώρα κόστιζαν λιγότερο από $25.
Η Apple είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με 26%, μεταξύ των εταιρειών που πωλούν smartwatches, ακολουθούμενη από την ινδική Fire-Boltt με 9%, η οποία ανέβηκε στη δεύτερη θέση από τη Samsung. Η τελευταία περιορίστηκε στην τρίτη θέση, με πτώση πωλήσεων κατά 15%. Ανά περιοχή, το 27% του συνόλου των smartwatches πουλήθηκε στην Ινδία, το 26% στη Βόρεια Αμερική και το 18% στην Κίνα, όπου σημειώθηκε πτώση πωλήσεων κατά 26%.