Πώς οι διαφημίσεις στο κινητό μεταδίδουν δεδομένα σε κυβερνήσεις

Μια εταιρεία μεσιτεύει δεδομένα από κινητές εφαρμογές στις μυστικές υπηρεσίες και το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ, αποκαλύπτει η Wall Street Journal. Αυτή η πρακτική, παράνομη αλλά διαδεδομένη, συνεπάγεται τη συλλογή δεδομένων από εφαρμογές που προβάλλουν διαφημίσεις στους χρήστες. Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν προσωπικές πληροφορίες, όπως ταυτότητα χρήστη, διεύθυνση IP, μάρκα συσκευής και γεωγραφική θέση.

Οι διαφημιστικές εταιρείες αγοράζουν αυτά τα δεδομένα και τα χρησιμοποιούν για να στοχεύσουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένους χρήστες. Ωστόσο, οι πληροφορίες αυτές μεταδίδονται σε όλες τις διαφημιστικές εταιρείες που προσφέρουν προσφορές για την ίδια θέση διαφήμισης. Μία εταιρεία που ήταν εμπλεκόμενη στη συλλογή και μεταβίβαση δεδομένων ήταν η Near Intelligence, η οποία συγκέντρωσε πάνω από ένα δισεκατομμύριο συσκευές. Ωστόσο, μετά από προειδοποιήσεις, η εταιρεία σταμάτησε αυτήν την πρακτική.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η μεταβίβαση δεδομένων που αφορούν ευρωπαίους χρήστες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι παράνομη. Η Near Intelligence παραβίασε αυτήν την αρχή, αποστέλλοντας δεδομένα στις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες σχετικά με ευρωπαίους χρήστες δύο φορές την ημέρα.

Αυτή η πρακτική της μεταφοράς δεδομένων έχει σταματήσει από την Near, αλλά υπάρχουν και άλλοι μεσίτες διαφημίσεων που συνεργάζονται με κυβερνήσεις και συνεχίζουν να μεταβιβάζουν προσωπικά δεδομένα χρηστών. Αυτό υπογραμμίζει την ανάγκη για προστασία της ιδιωτικότητας και τη σωστή ρύθμιση της συλλογής και χρήσης δεδομένων στον τομέα των κινητών εφαρμογών.

δειτε ακομα

δειτε ακομα