Νέα εκστρατεία για την αντιμετώπιση της ηλεκτρονικής απάτης από την ΕΕΤ και τη Mastercard

Μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης με το μήνυμα “Κάποιες Ειδοποιήσεις είναι Καλύτερο να τις Αγνοείς” ξεκίνησε από την Ελληνική Ένωση Τραπεζών σε συνεργασία με τη Mastercard, με στόχο την ευαισθητοποίηση για την ηλεκτρονική απάτη.

Παρά τη μείωση των απατών στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι ελληνικές τράπεζες θεωρούν σημαντική την ενημέρωση για τις νέες μεθόδους απάτης και τους τρόπους προστασίας από αυτές.

Οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι απάτης περιλαμβάνουν τηλεφωνική κλήση (Vishing), email (Phishing) και SMS (SMiShing), με σκοπό την απόκτηση προσωπικών δεδομένων και κωδικών ασφαλείας ή ακόμα και την εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού.

Η εκστρατεία περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ που επισημαίνουν τις 3 κύριες μορφές ηλεκτρονικής απάτης.

Με την ενημέρωση του κοινού, προάγεται μια κουλτούρα κυβερνοασφάλειας, ορίζοντας τους τρόπους αντιμετώπισης των επιθέσεων με τη μορφή ειδοποιήσεων.

Η εκστρατεία διεξάγεται σε δύο φάσεις: η πρώτη ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2024, ενώ η δεύτερη ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2024 και θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2024.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρονική απάτη, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και να λάβετε προληπτικά μέτρα για την ασφαλή χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Ο Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της ΕΕΤ, κ. Γιάννης Γραμματικός, δήλωσε ότι οι ελληνικές τράπεζες επενδύουν συνεχώς σε ανθρώπινους πόρους και υποδομές για την ασφάλεια των Ϩηφιακών τραπεζικών συναλλαγών.

Επίσης, ο Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτης Πολύδωρος, εξέφρασε τη χαρά του για τη δημιουργία της νέας εκστρατείας ευαισθητοποίησης απέναντι στην ηλεκτρονική απάτη.

δειτε ακομα

δειτε ακομα