Νέα εφαρμογή «γδύνει» τη βιομηχανία της ένδυσης από αναληθείς πράσινους ισχυρισμούς

Οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο προϊόντα ένδυσης που προέρχονται από βιώσιμες πηγές, αλλά ορισμένοι κατασκευαστές μπορεί ορισμένες φορές να μην αποκαλύπτουν όλη την αλήθεια όσον αφορά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των προϊόντων τους.

Πρόσφατα, μια γνωστή αθλητική εταιρεία αντιμετωπίζει μήνυση στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς κατηγορείται για παραπλάνηση των καταναλωτών με αναφορά σε προϊόντα “βιώσιμα” που κατασκευάζονται με “βιώσιμα υλικά” και είναι “φιλικά προς το περιβάλλον”. Σύμφωνα με την αγωγή, ο στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει τα κέρδη της και να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.

laptops 593296 960 720

Η εφαρμογή Aware

Η ολλανδική startup Aware ισχυρίζεται ότι έχει δημιουργήσει μια «ψηφιακή ταυτότητα» που οι κατασκευαστές μπορούν να χρησιμοποιούν για τα προϊόντα τους, ώστε να παρακολουθούν τις βιώσιμες ύλες, τόσο φυσικές όσο και ψηφιακές, σε κάθε βήμα της αλυσίδας εφοδιασμού.

Τα brands που χρησιμοποιούν την εφαρμογή θα είναι σε θέση να παρέχουν αξιόπιστες πληροφορίες για τη βιωσιμότητα των προϊόντων τους και να παρακολουθούν τον πραγματικό περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο», δηλώνει η εταιρεία, η οποία δοκιμάζει πιλοτικά το σύστημα σε διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της γερμανικής μάρκας βιώσιμης μόδας Armed Angels.

Ένας φυσικός ανιχνευτής, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στη βιώσιμη ίνα, μπορεί να αναγνωστεί από οποιαδήποτε εταιρεία μεταποίησης της αλυσίδας με έναν προσαρμοσμένο σαρωτή χειρός, σύμφωνα με την Aware, με τους προμηθευτές να μοιράζονται ιδιωτικές πληροφορίες στο νέο δημόσιο ηλεκτρονικό βιβλίο που αναπτύσσει η Aware. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να δουν την ολόκληρη αλυσίδα και τον αντίκτυπό της στα κινητά τους με μια σάρωση ενός κωδικού QR στην ετικέτα του βιώσιμου προϊόντος.

δειτε ακομα

δειτε ακομα