Google: Αντίστροφη μέτρηση για πρόστιμο μαμούθ από την ΕΕ – Οι παραβιάσεις για τις διαφημίσεις

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ετοιμάσει προς τη Google επίσημη καταγγελία βάσει της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, με αποτέλεσμα να έρθουν νέα πρόστιμα που μπορεί να επηρεάσουν τις εσόδους από τη διαφημιστική της πολιτική. Στόχος των προστίμων αποτελεί ο πυρήνας του επιχειρηματικού μοντέλου διαφήμισης της Google, που αποτελεί το 80% των ετήσιων εσόδων της. Η καταγγελία αυτή θα αποτελέσει την πιο σημαντική στην πενταετή θητεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, τα πρόστιμα για παραβιάσεις της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας μπορούν να φτάσουν έως και το 10% των παγκόσμιων πωλήσεων.

Η Google έχει μακρά παρουσία στα δεδομένα με στόχο να οργανώνει στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες και την πώληση διαφημιστικού χώρου. Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει πώς η Google μπορεί να παρεμποδίζει την πρόσβαση των αντιπάλων της σε δεδομένα χρηστών για διαδικτυακή διαφήμιση, καθώς και πώς μπορεί να έχει ασφαλισμένα δεδομένα για δική της χρήση.

Παράλληλα, η Google συνεχίζει να δίνει δικαστική μάχη ενάντια στα αντιμονοπωλιακά πρόστιμα της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένου ενός προστίμου 4,34 δισ. ευρώ για το πώς “τρέχει” το λειτουργικό της σύστημα Android για κινητά.

Η καταγγελία αυτή αφορά την πιο επιτυχημένη δραστηριότητα της Google και έχει διακυβεύσεις που μπορούν να επηρεάσουν πολλά σενάρια στο μέλλον της εταιρείας.

δειτε ακομα

δειτε ακομα