Giphy: Η επένδυση που έκανε τη Meta να χάσει 347 εκατ. δολάρια

Η Meta αγόρασε τον κινητήρα αναζήτησης animated gifs, Giphy, με το ποσό των 400 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από τρία χρόνια. Ωστόσο, πρόσφατα αναγκάστηκε να τον πουλήσει στο Shutterstock για 53 εκατομμύρια δολάρια, απώτερος σκοπός είναι η πώληση του εξαιτίας της πίεσης από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA). Η CMA κατήγγειλε ότι η εξαγορά θα επηρέαζε τον ανταγωνισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στη διαφήμιση, καθιστώντας την πώληση της πλατφόρμας αναγκαία. Η Meta δήλωσε ότι θα τηρήσει την εντολή της CMA, αν και δεν εκφράστηκε ικανοποιημένη με αυτήν.

Η Giphy είναι μια βιβλιοθήκη που περιλαμβάνει πολλά animated gifs και αυτοκόλλητα που συνεισφέρουν πολλοί καλλιτέχνες και εταιρείες, όπως η Disney και το Netflix. Η Meta είχε δηλώσει ότι θα ήταν «ανοιχτά διαθέσιμη» σε άλλα κοινωνικά δίκτυα πριν από την εξαγορά της Giphy, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για την CMA η οποία επέμεινε στην πώληση της πλατφόρμας.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που η CMA μπλόκαρε μια συμφωνία που συνήψε μια μεγάλη εταιρεία της Silicon Valley. Η Meta δήλωσε ότι οι gifs έχουν βγει από τη μόδα ως μορφή περιεχομένου, διαφορετικά από τους νεότερους χρήστες που χρησιμοποιούν τα gifs ως «για τους boomers» και «cringe». Ωστόσο, η Giphy δίνει τη δυνατότητα να εκφράζει κανείς τον εαυτό του με αυτά τα πολύχρωμα gifs και αυτοκόλλητα, κάτι που είναι δημοφιλές μεταξύ των χρηστών παγκοσμίως. Επιπλέον, οι εταιρείες χρησιμοποιούν τη βιβλιοθήκη ως έναν αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης και επικοινωνίας με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα