Η προσέγγιση του Θεοδωρικάκου για την ακρίβεια

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, έχει ένα σαφές μήνυμα: Θέλει να υποστηρίξει με κάθε τρόπο την ελληνική κοινωνία. Με τη νέα του στρατηγική, καλεί σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις τροφίμων να βοηθήσουν στη μείωση των τιμών.

Βασικός στόχος του είναι να ελέγξει την αγορά και να μειώσει τις τιμές, καταπολεμώντας την αισχροκέρδεια. Η νέα ηγεσία του υπουργείου προτείνει συγκεκριμένα μέτρα.

Στη λίστα περιλαμβάνονται:

– Ενίσχυση του ελεγκτικού μηχανισμού με περισσότερο προσωπικό για αυστηρότερους ελέγχους.

– Συνεργασία με ανεξάρτητες αρχές, όπως η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

– Αναβάθμιση της πλατφόρμας ekatanalotis με πληροφορίες για 3.000 προϊόντα.

– Ενημέρωση των πολιτών και συναντήσεις με εκπροσώπους του καταναλωτικού κινήματος.

– Παράταση έκτακτων μέτρων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου.

– Συστηματική παρακολούθηση της αγοράς. Ο κ. Θεοδωρικάκος έχει επίσης υπογραμμίσει τη σημασία της συνεργασίας με όλους τους φορείς για τη μείωση των τιμών σε προϊόντα καθημερινής χρήσης, όπως τα τρόφιμα.

Η προσπάθειά του είναι δύσκολη, αλλά απαραίτητη όπως ο “τετραγωνισμός του κύκλου”. Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, οι τιμές δεν μειώθηκαν, αποδεικνύοντας την ανάγκη για δράση.

Είναι σημαντικό να βρεθούν λύσεις που θα εξυπηρετήσουν όλους τους πολίτες. Η συνεργασία με τον επιχειρηματικό κόσμο είναι βασική. Μόνο έτσι μπορούμε να δούμε απτά αποτελέσματα και να δημιουργήσουμε μια ισχυρή κοινωνία με προοπτικές.

δειτε ακομα

δειτε ακομα