Περισσότερα από 3.000 αιτήματα πολιτών για έκτακτα περιστατικά στους δρόμους της Αττικής

Σε λιγότερο από έναν χρόνο λειτουργίας, αντιμετωπίστηκαν περισσότερα από 3.000 αιτήματα πολιτών

Μετά από δεκαπέντε συνεχόμενους και αποδοτικούς μήνες λειτουργίας, ο αριθμός 1544 της Περιφέρειας Αττικής αντιμετώπισε περισσότερα από 3.000 αιτήματα πολιτών που αφορούσαν έκτακτα περιστατικά στους δρόμους της Αττικής. Οι περισσότερες αιτήσεις αφορούν την αντιμετώπιση και επιδιόρθωση βλαβών.

Ορισμένα από τα σημαντικότερα στατιστικά στοιχεία περιλαμβάνουν:

  • 700 αιτήματα για φθορές ή ζημίες στο οδόστρωμα
  • 640 αιτήματα για φθορές ή ζημίες στην σήμανση
  • 60 αιτήματα για έκτακτες βλάβες ηλεκτροφωτισμού
  • 160 αιτήματα για έκτακτες βλάβες σηματοδότησης
  • 60 αιτήματα για πράσινο στις κεντρικές νησίδες
  • 290 αιτήματα για ζημιές στο οδικό δίκτυο μετά από τροχαίο ατύχημα
  • 70 αιτήματα για ζημιές στο οδικό δίκτυο από βανδαλισμό
  • 80 αιτήματα για καθαρισμό φρεατίων απορροής όμβριων υδάτων
  • 250 αιτήματα για απομάκρυνση αντικειμένων από το οδόστρωμα
  • 80 αιτήματα για περισυλλογή από το οδόστρωμα και υγειονομική διαχείριση νεκρών ζώων
  • 70 αιτήματα για απομάκρυνση παράνομης αφισορύπανσης
  • 50 αιτήματα για αναπροσαρμογή προγραμμάτων φωτεινής σηματοδότησης
  • 40 αιτήματα για ενίσχυση της προσβασιμότητας πεζών και ΑμεΑ
  • 450 μηνύματα για υποθέσεις άλλων φορέων, τα οποία διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες (δήμοι, τροχαία, πάροχοι υπηρεσιών κοινής ωφέλειας)

Ο αριθμός 1544 επιτρέπει την άμεση ενημέρωση των αρμόδιων τεχνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, προκειμένου να γίνει γρήγορη αποκατάσταση τυχόν βλάβης ή αντιμετώπιση οποιουδήποτε περιστατικού στο οδικό δίκτυο.

Η Περιφέρεια Αττικής διαθέτει έναν αποτελεσματικό και άμεσο μηχανισμό που περιλαμβάνει 7 οχήματα περιπολίας και ένα δίκτυο 250 καμερών για την παρακολούθηση της κυκλοφορίας, προκειμένου να μπορεί να επέμβει και να επιδιορθώσει άμεσα οποιαδήποτε βλάβη στο οδικό δίκτυο.

Σύντομα θα είναι διαθέσιμη μια αντίστοιχη εφαρμογή για iOS και Android, ώστε οι χρήστες του οδικού δικτύου να μπορούν να αποστέλλουν σε πραγματικό χρόνο φωτογραφίες οποιασδήποτε βλάβης στην αρμόδια υπηρεσία, για να διευκολυνθεί η διαδικασία και να μειωθεί ακόμα περισσότερο ο χρόνος απόκρισης.

Ο Περιφερειάρχης δήλωσε:

«Μέσω των καινοτόμων εργαλείων, προσπαθούμε να εξυπηρετούμε τους πολίτες, με προτεραιότητα την προστασία της ζωής τους.

Καλούμε όλους τους πολίτες της Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο έργο της Περιφέρειας Αττικής για τη βελτίωση του οδικού δικτύου και να συνεχίσουν να καλούν τον αριθμό 1544 για να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά τους κεντρικούς οδικούς άξονες της περιοχής.

Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε δυναμικά και καινοτόμα, με τη συμμετοχή των πολιτών, για τη δημιουργία ενός οδικού δικτύου που θα εξασφαλίζει την άνετη και ασφαλή μετακίνηση για όλους μας».

δειτε ακομα

δειτε ακομα