Φτηνά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ, ανάπτυξη μόνο 1% το πρώτο τρίμηνο

Τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξη προσπαθούν να κρατήσουν τις τιμές σταθερές. Σύμφωνα με τη NielsenIQ, οι τιμές αυξήθηκαν μόνο 1% το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Η κυβέρνηση θα αξιολογήσει τα μέτρα μετά από ένα τρίμηνο. Επικεντρώνεται στον ανταγωνισμό μεταξύ των σούπερ μάρκετ και την πίεση προς τους προμηθευτές.

Οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν 3%, αλλά η αύξηση δεν είναι πληθωριστική. Η κατανάλωση ενισχύθηκε από την αυξημένη ζήτηση.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κερδίζουν μερίδιο αγοράς, ενώ οι καταναλωτές επηρεάζονται από τις προσφορές.

Ο καιρός ευνόησε τις πωλήσεις προϊόντων όπως τα παγωτά, τα εντομοαπωθητικά, οι μπύρες και το εμφιαλωμένο νερό.

δειτε ακομα

δειτε ακομα