CLIA: Το Έκτακτο Τέλος και οι Δυνατότητές του Beyond τις Κρουαζιέρες

Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) εξέφρασε ανησυχία σχετικά με το ενδεχόμενο επιβολής έκτακτου τέλους στους επιβάτες κρουαζιέρας, προτείνοντας παράλληλα τα έσοδα να επενδύονται στις λιμενικές υποδομές.

«Η κρουαζιέρα είναι επιτυχία για την Ελλάδα»

Σύμφωνα με την CLIA, η κρουαζιέρα έχει συνεισφέρει 1,4 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία το 2022 και αναμένει περισσότερες επενδύσεις στις λιμενικές υποδομές. Αναφορά έγινε και στην ανάγκη να διασφαλιστεί ότι οποιαδήποτε αύξηση στα λιμενικά τέλη να είναι δίκαια και προσαρμοσμένη στις επενδυτικές απαιτήσεις των λιμένων. Τα έσοδα πρέπει να επιστρέφουν άμεσα στις τοπικές κοινωνίες και λειτουργίες των λιμανιών.

«Η σημασία της επανεπένδυσης»

«Ενθαρρύνουμε την ισχυρή συνεργασία μεταξύ του κλάδου και της Ελλάδας. Οποιαδήποτε αύξηση στα τέλη θα πρέπει να είναι αιτιολογημένη και να συνοδεύεται από έγκαιρη προειδοποίηση. Τα έσοδα πρέπει να επενδυθούν απευθείας για τη βελτίωση των λιμενικών υπηρεσιών», αναφέρεται στην ανακοίνωση της CLIA.

«Επιπλέον, θα πρέπει να συγκρίνονται τα τέλη με αυτά άλλων λιμένων της Μεσογείου, ώστε να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών λιμανιών», προστίθεται επεξηγώντας και την ανάγκη συμμόρφωσης με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

«Ευρεία προσέγγιση»

Η CLIA τονίζει ότι η διαχείριση του τουρισμού δεν πρέπει να εστιάζεται αποκλειστικά στη κρουαζιέρα. Προτείνεται μια συνολική στρατηγική για την αντιμετώπιση των τουριστικών προκλήσεων, με συνεργασίες που ήδη έχουν εφαρμοστεί σε προορισμούς όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος.

«Συνεχής συνεργασία»

Τέλος, η CLIA διαβεβαιώνει ότι οι εταιρείες μέλη θα συνεχίσουν να συνεργάζονται με τοπικές αρχές για την ανάπτυξη βιώσιμων λύσεων που θα ωφελήσουν τόσο τους επισκέπτες όσο και τις κοινότητες. Αυτές οι προτάσεις πρέπει να αναπτύσσονται σε στενή συνεργασία με όσους πλήττονται άμεσα από τις αποφάσεις σχετικά με τον τουρισμό κρουαζιέρας.

δειτε ακομα

δειτε ακομα