Οι εκπληκτικοί τρόποι με τους οποίους η κατανάλωση καφέ μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Για πολλούς άνθρωπους, το πρωινό ξύπνημα με ένα φλιτζάνι καφέ είναι ένα τελετουργικό χωρίς το οποίο δεν μπορούν να ζήσουν. Ο καφές πραγματικά φτιάχνει τη διάθεση για την ημέρα που ξεκινάει, είτε τον απολαμβάνετε σκέτο είτε με γάλα ή ανακατεμένο με κανέλα και μέλι. Σύμφωνα με το eatthis.com και τη Laura Burak, ιδρύτρια του GetNaked® Nutrition και συγγραφέα του Slim Down with Smoothies, η καθημερινή συνήθεια του καφέ μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε επιπλέον κιλά.

Η καθημερινή σας συνήθεια κατανάλωσης καφέ μπορεί να προάγει το αίσθημα κορεσμού ή πληρότητας, βοηθώντας σας να αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής ή το ανθυγιεινό τσιμπολόγημα. Επιπλέον, ο καφές είναι υγρός και μπορεί να διατηρήσει το στομάχι σας γεμάτο, βοηθώντας σας να τρώτε μια πιο κατάλληλη ποσότητα φαγητού αν θέλετε να χάσετε βάρος.

Επιπλέον, ο καφές μπορεί να σας δώσει μια ενεργειακή ώθηση και να βελτιώσει την απόδοσή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, πρέπει να λαμβάνετε υπόψη την ποσότητα καφέ που καταναλώνετε καθημερινά, καθώς η υπερβολική κατανάλωση καφέ μπορεί να οδηγήσει σε ανεπιθύμητες παρενέργειες.Η Burak συνιστά να πίνετε ένα φλιτζάνι καφέ με καφεΐνη όταν ξυπνάτε, καθώς μπορεί να σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια για να κάνετε την προπόνησή σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να εστιάζετε και στον ποιοτικό ύπνο και να μην χρησιμοποιείτε τον καφέ για τεχνητή ενέργεια. Ο μαύρος καφές είναι ένα ρόφημα με εξαιρετικά χαμηλές θερμίδες, καθιστώντας τον ιδανικό ρόφημα για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος. Ωστόσο, πρέπει να προσέχετε τα «έξτρα» που προσθέτετε στον καφέ σας, καθώς μπορούν να αυξήσουν τον αριθμό των θερμίδων και να αντιστρέψουν τα οφέλη του μαύρου καφέ.Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Amy Burak, η προσθήκη κρέμας, σιροπιών και σαντιγί στον καφέ μπορεί να βλάψει σοβαρά την πρόοδο σας στην απώλεια βάρους. Ακόμη και τα γάλατα ξηρών καρπών, σπόρων και βρώμης που θεωρούνται υγιεινές επιλογές, είναι γεμάτα με πρόσθετη ζάχαρη. Επομένως, πρέπει να προσέχετε τα πρόσθετα που βάζετε στον καφέ σας, καθώς μπορούν να προσθέσουν περιττές θερμίδες, πρόσθετη ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά στη διατροφή σας. Επιπλέον, πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση καφέ σε μερικά φλιτζάνια την ημέρα και να πίνετε αρκετό νερό για να διατηρήσετε τη σωστή ενυδάτωση.

δειτε ακομα