Το ελαιόλαδο τώρα πωλείται και στα social media

Πολλοί αγοραστές συνηθίζουν να αγοράζουν ελληνικό ελαιόλαδο από τους γνωστούς τους στο χωριό, χωρίς την παρέμβαση μεσαζόντων. Ωστόσο, με την τιμή του ελαιόλαδου να αυξάνει σημαντικά και τους καταναλωτές να αναγκάζονται να περιορίσουν την κατανάλωση ή να αναμείγνυουν το ελαιόλαδο με ηλιέλαιο, οι πωλήσεις μέσω των social media έχουν αυξηθεί.

Οι παραγωγοί ελαιόλαδου, που καταπολεμούν τις πωλήσεις από μικρούς παραγωγούς, υπογραμμίζουν την έλλειψη ελέγχων ποιότητας και το ζήτημα του αθέμιτου ανταγωνισμού.

Με την τιμή ενός λίτρου ελαιόλαδου να φτάνει πλέον τα 11,63 ευρώ, οι προσφορές στα social media, όπου το λίτρο πωλείται μεταξύ 5 και 6 ευρώ, έχουν γίνει πολύ πιο δελεαστικές για τους καταναλωτές, αυξάνοντας τις πιθανότητες παρανόησης.

Παραμένει ακόμα ανεξήγητο το για ποιον λόγο η τελευταία συγκομιδή ελαιόλαδου πωλείται επίσημα από τους παραγωγούς στην τιμή των 8 ευρώ, έναντι 3 και 3,5 ευρώ πέρυσι.

Μέχρι να λυθεί αυτό το μυστήριο, οι πωλήσεις μέσω των social media αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνονται, με ορισμένους να εκδηλώνουν ενδιαφέρον να αναπτύξουν μακροπρόθεσμες σχέσεις για αγορά ελαιολάδου.

Να σημειωθεί ότι η αύξηση της τιμής του ελαιολάδου δεν οφείλεται σε πληθωρισμό ή ενεργειακή κρίση. Στην παγκόσμια αγορά του ελαιόλαδου, η Ισπανία κατέχει την κυριαρχία, και η παραγωγή της έχει μειωθεί φέτος λόγω κακών καιρικών συνθηκών, κάνοντας το ελαιόλαδο πολυτιμότερο από ποτέ.

Στην Ελλάδα, οι παραγωγοί και οι βιομήχανοι αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της ξηρασίας που πλήττει τις μεσογειακές χώρες. Παρά ταύτα, δεν υπάρχει έλλειψη ελαιολάδου στην αγορά, αν και η ακατάπαυστη άνοδος της τιμής το καθιστά προϊόν πολυτελείας αντί για ελληνικό προϊόν.

δειτε ακομα

δειτε ακομα