Οι 4 λέξεις-κλειδιά που δεν αναφέρθηκαν στα Τέμπη.

Ο πρώην διευθυντής ασφαλείας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, σχολίασε τους ηχογραφημένους διαλόγους πριν και μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη και αποκάλυψε παραλείψεις που έγιναν από την πλευρά του σταθμάρχη τη μοιραία νύχτα. Σύμφωνα με τον κ. Ρετσινά, δεν χρησιμοποιήθηκαν τέσσερις λέξεις κλειδιά, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας και αυστηροποίηση των εσωτερικών κανονισμών λειτουργίας των εταιρειών. Επίσης, υπογράμμισε ότι το κλίμα χαλαρότητας που διαφαίνεται στους διαλόγους είναι ευθύνη των εταιρειών και πρέπει να υπάρξει πειθαρχία στις συμπεριφορές των εργαζομένων. Επιπλέον, επισήμανε έλλειμα στη λειτουργία της εταιρείας, όπως η έλλειψη δυνατότητας επικοινωνίας των μηχανοδηγών με το τηλεφωνικό κέντρο δικό τους 24 ώρες το 24ωρο. Τέλος, σχολίασε τους δύο σταθμάρχες που είχαν ευθύνη για το συμβάν, αναφέροντας ότι ο ένας από αυτούς δεν ήταν έμπειρος και δεν πληρώνονταν υπερωρίες, ενώ ο δεύτερος έπρεπε να καθίσει μέχρι τις 23:00.

δειτε ακομα

δειτε ακομα