Η αντίδραση της Εκκλησίας της Ελλάδος για τα ομόφυλα ζευγάρια: Αμφισβητείται η ουσία της οικογένειας

Στην επερχόμενη Κυριακή, οι θεούσιοι στους Ιερούς Ναούς θα ακούσουν τα μηνύματα της Ιεράς Συνόδου που αποφάσισαν ενάντια στον γάμο των ομοφύλων ζευγαριών και θα προβληθούν αποσπάσματα από το βιβλίο της Γενέσεως. Ήδη γνωστό είναι πως το κείμενο θα περιλαμβάνει μια διαδοχή μηνυμάτων αγάπης προς τους «αμαρτωλούς».

Στο κείμενο της Συνόδου διακρίνεται μια αναφορά στη διττή φύση και τη συμπληρωματικότητα των φύσεων, αποδεικνύοντας πως αυτές δεν αποτελούν απλές κοινωνικές αντιλήψεις αλλά έχουν παρασχεθεί από το Θεό. Οι εκπρόσωποι της Συνόδου υπογραμμίζουν πως ο χριστιανικός Γάμος δεν αποτελεί απλή συμφωνία συμβίωσης αλλά αγίο Μυστήριο, με το οποίο ο αντρας και η γυναίκα λαμβάνουν τη χάρη του Θεού για να προχωρήσουν προς την θεία τους ορθοδοξία.

Επιπλέον, συμφύρονται οι αναφορές που επισημαίνουν πως «η χριστιανική παραδοσιακή οικογένεια αποτελείται από πατέρα, μητέρα και παιδιά» καθώς και το ότι σε αυτήν την οικογένεια τα παιδιά αναπτύσσονται με γνώση της μητρότητας και της πατρότητας, οι οποίες αποτελούν απαραίτητα στοιχεία στην μετέπειτα εξέλιξή τους. Επιπλέον, η Εκκλησία βασίζεται σε αυτήν την παράδοση που παραχωρήθηκε από τον Θεό στους Αγίους και δεν δέχεται κάθε άλλη μορφή Γάμου, πολύ λιγότερο τον λεγόμενο “ομοφυλοφιλικό γάμο”.

Παράλληλα, υπενθυμίζουν ότι η Εκκλησία πολιτεύεται κατά Θεόν και προσφέρει την καθοδήγηση σε όλους, ενώ τονίζουν την αντίθεσή της προς το προωθούμενο νομοσχέδιο για τον «πολιτικό γάμο των ομοφυλοφίλων». Στρατολογούν τη στήριξή τους για λόγους αιτιολόγησής τους και δηλώνουν ότι είναι αντίθετοι προς την κατάργηση της πατρότητας, της μητρότητας και την αποδοχή της ουδέτερης γονεϊκότητας, που επιφέρει αλλοίωση του ιερού θεσμού της οικογένειας.

Το κείμενο συμπληρώνεται με την αναφορά στην υιοθεσία παιδιών, καταδικάζοντας την πρόβλεψη αυτή ως υποκατάστατο των φυσικών γονέων και ως αιτία σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων.

Καταδικαστική είναι η αντίδραση της Εκκλησίας η οποία χαρακτηρίζεται από αγάπη και προς τα μέλη της, και προς την ίδια την Πολιτεία και τους θεσμούς της, προσφέροντας στην κοινωνία και συντελώντας στην ενότητά της. Ενδέχεται δικαιούμαστε τα δικαιώματα των ανθρώπων με ιδιαίτερες ελευθερίες, αλλά η απόδοση ακραίων ‘διακαιωματισμών’ αποτελεί πρόκληση για την ίδια την κοινωνία.

Με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης και αγάπης η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ανακοινώνει και αιτιολογεί ένθερμα την αντίθεσή της σε αυτές τις προτάσεις, ως ανατροπή του Χριστιανικού Γάμου και του θεσμού της πατροπαράδοτης ελληνικής οικογένειας.

δειτε ακομα

δειτε ακομα