Έρευνα: Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες

Το διαδικτυακό ψώνιο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην Ελλάδα λόγω της ανάπτυξης της ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς. Οι αγορές online αυξάνονται γρήγορα και οι καταναλωτές προτιμούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα έναντι των φυσικών.

Στην Ευρώπη, οι περισσότεροι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και το 56% διαθέτει τις απαραίτητες δεξιότητες για τις online δραστηριότητες.

Οι ηλεκτρονικές αγορές μας το 2023

Με την ψηφιοποίηση να είναι στο επίκεντρο, οι αγορές μας στο διαδίκτυο αυξάνονται. Σχεδόν τρεις στους τέσσερις Έλληνες αγόρασαν πρόσφατα ρούχα ή παπούτσια, ποσοστό υψηλότερο από το μέσο όρο της ΕΕ.

Επίσης, πάνω από το 44% έκανε online παραγγελίες φαγητού, κοντά στο 30% στην ΕΕ. Σε θέματα μεταφορών, πάνω από το 38% αγόρασε ηλεκτρονικά εισιτήρια, με την Ελλάδα να βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ.

Τέλος, στις υπηρεσίες streaming και downloading, το ποσοστό των Ελλήνων που αγόρασαν online υπηρεσίες είναι χαμηλότερο από το μέσο όρο της ΕΕ.

δειτε ακομα

δειτε ακομα