Μπορεί αυτή η ανακάλυψη να αλλάξει την ηλεκτροκίνηση;

Η ηλεκτροκίνηση είναι αναμφίβολα μια προηγμένη τεχνολογία που δεν πρόκειται να εξαφανιστεί στο μέλλον. Ωστόσο, προκειμένου να γίνει πιο ευρέως αποδεκτή, χρειάζεται μια επαναστατική ανακάλυψη στον τομέα των θερμικών κινητήρων. Επιστήμονες σε πολλές εταιρείες σε όλο τον κόσμο ερευνούν και εξετάζουν διάφορες επιλογές για να βρουν την καταλληλότερη λύση.

Η μπαταρία του ηλεκτρικού Renault 5

Η δημοσίευση ενός ομάδας Κορεατών επιστημόνων για τη δημιουργία του υλικού LK-99, ένα κεραμικό υλικό που μπορεί να λειτουργήσει ως υπεραγωγός, έχει δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον. Αν η ανακάλυψη αυτή αποδειχθεί πραγματική, μπορεί να αλλάξει την ηλεκτροκίνηση όπως την ξέρουμε.

Σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Οι επιστήμονες του Quantum Energy Research Center στη Σεούλ δημιούργησαν ένα νέο κεραμικό υλικό από μόλυβδο, χαλκό, φώσφορο και οξυγόνο, το οποίο λειτουργεί ως υπεραγωγός σε υψηλές θερμοκρασίες και ατμοσφαιρική πίεση. Όπως αναφέρεται σε ένα άρθρο, αν αποδειχθεί αξιόπιστη η ανακάλυψη αυτή, μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ηλεκτρικές μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες λόγω των θερμικών απωλειών.

Από τις πιθανές εφαρμογές της ανακάλυψης αυτής προκύπτει ότι ένα ηλεκτρικό όχημα με αυτό το υλικό θα μπορεί να χρησιμοποιήσει σχεδόν το διπλάσιο φορτίο από ό,τι σήμερα. Επιπλέον, η ηλεκτρική αντίσταση θα ελαχιστοποιηθεί, μειώνοντας τις απώλειες θερμότητας που συμβαίνουν κατά τη φόρτιση των μπαταριών και την χρήση των ηλεκτροκινητήρων.

Ηλεκτροκινητήρας μέσα στον τροχό

Η ανακάλυψη αυτή μπορεί να ανατρέψει τον τρόπο που λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση και να προσφέρει περισσότερη ισχύ στα ηλεκτρικά οχήματα. Αν αποδειχθεί επιτυχής, θα μπορούν να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις με μία φόρτιση και να φορτίζονται πιο γρήγορα.

Με τη χρήση της ανακάλυψης αυτής, οι ηλεκτροκινητήρες θα γίνουν πιο αποδοτικοί, επιτρέποντας περισσότερη κινητική ενέργεια να επιστρέψει στις μπαταρίες κατά τον φρενάρισμα του οχήματος. Οι ηλεκτροκίνητοι κινητήρες θα μπορούν να λειτουργούν με μηδενική ηλεκτρική αντίσταση και χωρίς θερμικές απώλειες, βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοσή τους.

δειτε ακομα

δειτε ακομα