Ο Steve Jobs, γνωστός για την σταθερή του εικόνα με μαύρο ζιβάγκο και τζιν, είχε και μια αρκετά απλή προσέγγιση στα αυτοκίνητα του: οδηγούσε μία εντυπωσιακή μαύρη cabrio Porsche 911, χωρίς να ενδίδει στην τάση των supercars που αγαπούσαν άλλοι πλούσιοι.
Παρά την περιουσία του που ξεπερνούσε τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια όταν έφυγε από τη ζωή, ο Jobs προτίμησε να παραμένει πιστός στο ίδιο αυτοκίνητο για χρόνια. Όμως, δεν ήταν ακριβώς το ίδιο μοντέλο.
Κάθε έξι μήνες, ο Jobs ανανέωνε το αυτοκίνητό του. Γιατί;
Σύμφωνα με τον Jon Callas, ειδικό στην ασφάλεια υπολογιστών, ο Jobs εκμεταλλευόταν ένα νομικό παραθυράκι στην Καλιφόρνια. Αυτό του επέτρεπε να διατηρεί το αυτοκίνητό του χωρίς πινακίδες τις πρώτες έξι μήνες από την αγορά του.
Ο Callas, σε μια παλαιότερη συνέντευξη, ανέφερε: «Δεν είναι κι ακριβό για έναν δισεκατομμυριούχο να μην έχει πινακίδα. Ίσα-ίσα πλήρωνε λιγότερα από χίλια δολάρια τον μήνα, δηλαδή δέκα χιλιάδες το χρόνο, για να ξεφύγει από τις πινακίδες».
Οι λόγοι πίσω από αυτή τη στρατηγική του Jobs δεν είναι απόλυτα σαφείς. Αν και το οικονομικό δεν προκαλούσε πρόβλημα, μία θεωρία υποδηλώνει την επιθυμία του για ανωνυμία στους δημόσιους δρόμους.
Αφού απόλαυσε το Porsche του για αρκετό καιρό, στη συνέχεια μεταπήδησε σε Mercedes SL 55. Όμως, η πρακτική του παρέμεινε η ίδια: αγόραζε νέο αυτοκίνητο κάθε έξι μήνες. Εντούτοις, όσοι θέλουν να τον μιμηθούν σήμερα έχουν αποτύχει, καθώς οι αρχές της Καλιφόρνιας έκλεισαν αυτό το παραθυράκι το 2019.