Φούσκωμα από τη Θερμότητα: Γιατί νιώθετε πιο φουσκωμένοι στη ζέστη;

Ο ήλιος και ο ζεστός καιρός μπορούν να έχουν θετικές επιδράσεις στο σώμα μας. Σίγουρα μας προμηθεύουν βιταμίνη D, βελτιώνουν τη διάθεσή μας και προστατεύουν την υγεία μας γενικότερα. Όμως, μήπως έχετε παρατηρήσει ότι υπάρχει ένα θέμα που σας κάνει να νιώθετε όχι και τόσο καλά όταν είναι ζεστό; Το φαινόμενο του φούσκωματος σε θερμές ημέρες είναι αρκετά συχνό.

Υπάρχει μια απλή εξήγηση για το γιατί η υψηλή θερμοκρασία μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα στο σώμα σας.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Τι προκαλεί το φούσκωμα από τη θερμότητα;

Κατά τη διάρκεια υψηλών θερμοκρασιών, το σώμα μας εκπέμπει υγρά μέσω της εφίδρωσης, με αποτέλεσμα να χάνουμε νερό. Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε πεπτικό φούσκωμα.

Ένα άλλο σύμπτωμα της αφυδάτωσης είναι η κόπωση. Όταν νιώσετε κουρασμένοι, το σώμα αντιδρά αντλώντας ενέργεια από τη διατροφή, συνήθως από τροφές πλούσιες σε ενέργεια.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι για να μειώσετε το φούσκωμα και την κατακράτηση νερού και να νιώθετε καλύτερα.
3 τρόποι να αντιμετωπίσετε το φούσκωμα από τη ζέστη
1. Φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό

Ακόμη και αν σας φαίνεται περίεργο να πίνετε νερό όταν νιώθετε φουσκωμένοι, είναι πολύ σημαντικό. Αν ξεχάσετε το νερό σας, προσέξτε να πίνετε τακτικά. Ένα νερό καρύδας χωρίς ζάχαρη μπορεί να βοηθήσει στην αντιστάθμιση των απωλειών νερού και ηλεκτρολυτών.

2. Αποφύγετε τροφές που προκαλούν φούσκωμα

Κάποια φαγητά, όπως φασόλια, λαχανικά με φυτικές ίνες, καφεΐνη, αλκοόλ και ανθρακούχα ποτά, μπορούν να προκαλέσουν φούσκωμα. Αποφύγετε αυτές τις τροφές ή αναζητήστε εναλλακτικές λύσεις.

3. Δοκιμάστε ένα δροσιστικό τσάι με μέντα ή τζίντζερ

Το τσάι με μέντα ή τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από το φούσκωμα και τις πεπτικές διαταραχές. Φτιάξτε ένα δροσερό τσάι με μέντα ή τζίντζερ, προσθέστε παγάκια και απολαύστε το ως δροσιστική λύση!

δειτε ακομα

δειτε ακομα