Εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλούνται σε ανυποψίαστους καταναλωτές ως ευκαιρίες έχουν αφήσει άφωνους τους τεχνικούς που τα επισκευάζουν, καθώς αποδεικνύεται ότι είναι άκρως επικίνδυνα και μπορούν να οδηγήσουν σε ατυχήματα. Τα περισσότερα από αυτά οδηγούνται σε μικρές εταιρείες ενοικιάσεων προκειμένου να πωληθούν ως ευκαιρίες σε ανυποψίαστους καταναλωτές.

Ο τεχνικός Νίκος Χανιώτης ανέβασε στα social media φωτογραφίες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που ενοικιάζονται σε τουρίστες και στη συνέχεια πωλούνται στην ελληνική αγορά, δημιουργώντας έντονες ανησυχίες για την ασφάλεια των οδηγών και των επιβατών.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει: «Ξέρουμε όλοι ότι δεν έχει αυτοκίνητα η αγορά αλλά δεν χρειάζεται να φέρνουμε τέτοια αυτοκίνητα από το εξωτερικό!»
Μια μικρή εταιρεία ενοικιάσεων απέκτησε ένα δημοφιλές κορεάτικο μοντέλο από τη Γερμανία σε πολύ χαμηλή τιμή για να κερδίσει πολλά χρήματα από τις ενοικιάσεις, αλλά ο πρώτος τουρίστας που το ενοικίασε αντιμετώπισε πρόβλημα με την κατανάλωση καυσίμου καθώς το καύσιμο αντί για το ρεζερβουάρ κατέληγε στο δρόμο. Η αιτία αυτής της απώλειας καυσίμου είναι τα σάπια σωληνάκια που οδηγούν στο ρεζερβουάρ.
Ο τεχνικός Νίκος Χανιώτης ανέβασε φωτογραφίες στα social media που αποκαλύπτουν την επικίνδυνη κατάσταση που βρίσκονται μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που ενοικιάζονται σε τουρίστες και στη συνέχεια πωλούνται. Ένα κορεάτικο μοντέλο εμφανίζει σάπια σωληνάκια ρεζερβουάρ και καταλήγει το καύσιμο στο δρόμο αντί στο ρεζερβουάρ, ενώ ένα ιαπωνικό μοντέλο έχει καταστραφεί στον προφυλακτήρα και έχει πριτσίνια στο αμάξωμα. Ο έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων επιδιώκει να επισκευάσει τα αυτοκίνητα κακήν κακώς προκειμένου να τα πουλήσει σε ανυποψίαστους καταναλωτές και να κερδίσει πολλά χρήματα.
Ο τεχνικός κ. Χανιώτης αναφέρει ότι τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλούνται από κάποιους επιχειρηματίες μπορεί να κρύβουν πολλά προβλήματα. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που παραθέτει, επισημαίνει ότι τα πάντα κάτω από το αμάξωμα είναι περασμένα με πίσσα, πράγμα που δείχνει ότι κάτι κρύβεται. Επιπλέον, όλα τα σωληνάκια βρίσκονται κοντά στο τέλος της ζωής τους, ενώ στην περίπτωση που ακούγεται κάτι και δεν προλαβαίνεις να το κάνεις βόλτα, μπορεί να σπάσει το μοτέρ ή το σασμάν και αρχίζουν οι κουταμάρες ότι το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά.