Η Volkswagen φεύγει από τη Γερμανία – Πού θα μεταφέρει το κέντρο έρευνας και ανάπτυξής της;

Η Volkswagen ενισχύει τη στρατηγική της για την κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μεταφέροντας μέρος της Έρευνας και Ανάπτυξής της στην Κίνα.

Η Volkswagen, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, προχωρά σε μία σημαίνουσα κίνηση, μεταφέροντας το κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τη Γερμανία στην Κίνα. Αυτή η απόφαση αντανακλά την αναγνωρισμένη σημασία της αγοράς ηλεκτροκίνησης στην Κίνα και την επιθυμία της να ανακτήσει την κυριαρχία της σε έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς τομείς παγκοσμίως.

vw kina 1

Πέρυσι, η Volkswagen έστειλε δεκάδες μηχανικούς από τη Γερμανία στην Κίνα, όπου συνεργάζεται με την Xpeng, για την ανάπτυξη των λογισμικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Ήταν μόνο η αρχή, καθώς, σύμφωνα με τα μέρη του κινεζικού Τύπου, η εταιρεία ενισχύει αυτή την κίνηση αυξάνοντας το προσωπικό και τους πόρους στην Κίνα.

Συγκεκριμένα, η Volkswagen στοχεύει να εγκαταστήσει το R&D στην επαρχία Anhui, όπου ήδη διαθέτει υποδομές. Προγραμματίζει τη δημιουργία ενός δεύτερου παγκόσμιου κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης, συγκεντρώνοντας τις δυνάμεις της στην εν λόγω περιοχή. Αυτό περιλαμβάνει τη μεταφορά σημαντικού αριθμού υπαλλήλων από την Ευρώπη και άλλες εγκαταστάσεις στην Κίνα.

vw kina 2

Το νέο κέντρο θα είναι υπεύθυνο για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των επόμενων γενιών ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen αλλά και των συνεργασιών της στην Κίνα, όπως η SAIC Volkswagen και η FAW-Volkswagen. Αναμένεται ότι το προσωπικό του κινεζικού κέντρου θα αυξηθεί δραματικά, από 2.000 σε 3.000 άτομα μέχρι το τέλος του έτους.

Αυτή η αύξηση υποδηλώνει την ταχεία ανάπτυξη που αναμένει η Volkswagen για την κινεζική αγορά, όπου σκοπεύει να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

vw kina 3

Η στρατηγική της VW στην Κίνα θα υποστηρίζεται από δύο ηλεκτρικές πλατφόρμες: την MEB, που είναι ήδη σε χρήση στην Ευρώπη, και την CMP, ειδικά για την κινεζική αγορά. Αυτές οι πλατφόρμες θα αξιοποιούν την ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική CEA, Αναπτυγμένη σε συνεργασία με την Cariad και την Xpeng.

Μέχρι τώρα, η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων γινόταν κατά κύριο λόγο στη Γερμανία, με τις κινεζικές κοινοπραξίες μόνο να προσαρμόζουν τα μοντέλα για την τοπική αγορά. Ωστόσο, η έλλειψη επενδύσεων για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από τις κοινοπραξίες αυτές είχε καθυστερήσει τα σχέδια της VW στην Κίνα.

VW Kina 5

Με τη νέα αυτή στρατηγική, η Volkswagen αναγνωρίζει τη σημασία της Κίνας για το ηλεκτρικό της μέλλον. Αυτή η κίνηση αποδεικνύει την ανάγκη της να ανταγωνιστεί τις τοπικές μάρκες που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες των Κινέζων καταναλωτών, οι οποίοι προτιμούν εταιρείες που έχουν γνώση της τοπικής αγοράς. Η αναδιάταξη των πόρων από την Ευρώπη στην Κίνα είναι ζωτική για τη διατήρηση της θέσης της Volkswagen σε έναν από τους πιο σημαντικούς παγκόσμιους τομείς.

δειτε ακομα

δειτε ακομα