Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Renault, Luca de Meo, κανένας κατασκευαστής στην Ευρώπη δεν επενδύει στην εξέλιξη νέων κινητήρων βενζίνης ή diesel, καθώς αφοσιώνονται πλέον στην ηλεκτροκίνηση και στο υδρογόνο. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα προχωρήσουν στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους πολύ πριν από το 2035, παρότι απέχουμε 12 χρόνια από την οριστική απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη. Η Stellantis και άλλες εταιρείες του ομίλου θα διαθέτουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030, ενώ η Jaguar θα προχωρήσει σε αυτή την κίνηση από το 2025. Από το 2026 κάθε νέο Audi που λανσάρεται θα είναι ηλεκτρικό, και θα ακολουθήσουν μέχρι το 2035 και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.Σύμφωνα με τον Luca de Meo, δεν υπάρχει κανείς στην Ευρώπη που να αναπτύσσει έναν εντελώς νέο θερμικό κινητήρα, καθώς όλα τα χρήματα πηγαίνουν στους ηλεκτροκινητήρες και στην τεχνολογία του υδρογόνου. Συνεπώς, οι υπάρχοντες θερμικοί κινητήρες θα παραμείνουν μέχρι το τέλος για κάθε εταιρεία, με ορισμένες αναβαθμίσεις για να καλύψουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro7 που θα ισχύσουν από το καλοκαίρι του 2026. Η Lamborghini, μαζί με τη Ferrari, την Porsche και άλλους κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων, προσπαθούν να αλλάξουν τους όρους της απαγόρευσης θερμικών κινητήρων το 2035, διεκδικώντας τη συνέχισή τους για κατασκευαστές με όριο 10 χιλιάδων πωλήσεων το χρόνο και με τη χρήση 100% βιώσιμων βιοκαυσίμων.
Οι πολυκύλινδροι κινητήρες, όπως ο W16 της Bugatti και ο V10 της Audi, θα εξαφανιστούν πρώτοι, ενώ η Lamborghini ετοιμάζεται να αποκαλύψει τον διάδοχο της Aventador με υβριδικό V12.Ο Luca De Meo, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, δήλωσε ότι η παραγωγή βιοκαυσίμων πρέπει να αυξηθεί σημαντικά για να μπορέσουν να εφαρμοστούν στην αγορά και να αναπτυχθεί το δίκτυο παραγωγής και προμήθειάς τους. Αυτή η δήλωση έγινε σχετικά με την παρουσίαση του νέου πολυτελούς αυτοκινήτου της Renault, του Talisman, το οποίο λειτουργεί με βιοκαύσιμα. Ο De Meo επισήμανε ότι αυτό είναι μια λύση πολυτελείας που εξακολουθεί να είναι μια πιθανότητα.