Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Renault, Luca de Meo, κανένας κατασκευαστής στην Ευρώπη δεν επενδύει πλέον στην ανάπτυξη νέων κινητήρων βενζίνης ή diesel και όλοι αφοσιώνονται στην ηλεκτροκίνηση και στο υδρογόνο. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα προχωρήσουν στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους πολύ πριν από το 2035, παρότι απέχουμε 12 χρόνια από την οριστική απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, από το 2030, οι περισσότερες -αν όχι όλες οι- εταιρείες του ομίλου Stellantis θα διαθέτουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως και οι Renault, Volvo, Ford Ευρώπης, Bentley και Rolls-Royce, ενώ η Jaguar θα προχωρήσει σε αυτή την κίνηση από το 2025 κιόλας. Από το 2026 κάθε νέο Audi που λανσάρεται θα είναι ηλεκτρικό, και θα ακολουθήσουν μέχρι το 2035 και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.Σύμφωνα με τον Luca de Meo, δεν υπάρχει κάποιος στην Ευρώπη που να εξελίσσει έναν εντελώς νέο θερμικό κινητήρα και όλα τα χρήματα πηγαίνουν στους ηλεκτροκινητήρες και στην τεχνολογία του υδρογόνου.
Κατά συνέπεια, οι υπάρχοντες θερμικοί κινητήρες θα παραμείνουν μέχρι το τέλος για κάθε εταιρεία, με ορισμένες αναβαθμίσεις για να καλύψουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro7 που θα ισχύσουν από το καλοκαίρι του 2026. Οι πολυκύλινδροι κινητήρες όπως ο W16 της Bugatti και ο V10 της Audi και της Lamborghini θα εξαφανιστούν, αλλά η Lamborghini ετοιμάζεται να αποκαλύψει το διάδοχο της Aventador με υβριδικό V12. Η Lamborghini, μαζί με τη Ferrari, την Porsche και άλλους κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων, προσπαθούν να αλλάξουν τους όρους της απαγόρευσης θερμικών κινητήρων το 2035, διεκδικώντας τη συνέχισή τους για κατασκευαστές με όριο 10 χιλιάδων πωλήσεων το χρόνο και με τη χρήση 100% βιώσιμων βιοκαυσίμων.Ο CEO της Renault, Luca de Meo, παρουσίασε μια πρόταση για την παραγωγή βιοκαυσίμων στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων. Όπως εξήγησε, η παραγωγή βιοκαυσίμων πρέπει να αυξηθεί σημαντικά για να μπορέσουν να εφαρμοστούν στην αγορά, και φυσικά να αναπτυχθεί το δίκτυο παραγωγής και προμήθειάς τους. Η πρόταση αυτή θα μπορούσε να αποτελέσει μια πιθανή λύση πολυτελείας για την αγορά των αυτοκινήτων.