υ προσέφερε, η Citroen Xantia γιορτάζει την 30ή επέτειό της. Περισσότερες από 1.300.000 μονάδες παρήχθησαν μεταξύ 1993 και 2002 στην Ευρώπη, ενώ είχε καλή παρουσία και στην Κίνα και το Ιράν. Η Xantia διαδέχτηκε το BX και παρουσίαζε την τεχνολογία Hydractive II, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα υδροπνευματικής ανάρτησης που βελτίωνε την οδική συμπεριφορά χωρίς να επηρεάζει την άνεση των επιβατών. Το 1999, η Xantia εντυπωσίασε σε δοκιμασία αποφυγής Ταράνδου, με την ταχύτητα εισόδου να μην έχει ξεπεραστεί ακόμα και από αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Η επέτειος της Xantia γιορτάστηκε στο Conservatoire Citroen του Aulnay-sous-Bois, παρουσία του club Xantia Activa και 56 αυτοκινήτων. Σχεδιαστικά, η Xantia ολοκληρώθηκε από τον Daniel Abramson στο κέντρο σχεδιασμού της Citroen, με βάση τη δημιουργία που πρότεινε ο Ιταλικός Οίκος Bertone, και διατηρούσε κάποιες γραμμές της ναυαρχίδας XM.
Η Citroen Xantia κυκλοφόρησε στις 4 Μαρτίου 1993 και παρήχθησαν περισσότερες από 1.300.000 μονάδες μεταξύ 1993 και 2002 στην Ευρώπη. Επίσης, είχε καλή παρουσία και στην Κίνα και το Ιράν. Η Xantia διαδέχτηκε το BX και παρουσίαζε την τεχνολογία Hydractive II, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα υδροπνευματικής ανάρτησης που βελτίωνε την οδική συμπεριφορά χωρίς να επηρεάζει την άνεση των επιβατών. Επίσης, το 1999, η Xantia εντυπωσίασε σε δοκιμασία αποφυγής Ταράνδου, με την ταχύτητα εισόδου να μην έχει ξεπεραστεί ακόμα και από αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Η επέτειος της Xantia γιορτάστηκε στο Conservatoire Citroen του Aulnay-sous-Bois, παρουσία του club Xantia Activa και 56 αυτοκινήτων. Σχεδιαστικά, η Xantia ολοκληρώθηκε από τον Daniel Abramson στο κέντρο σχεδιασμού της Citroen, με βάση τη δημιουργία που πρότεινε ο Ιταλικός Οίκος Bertone, και διατηρούσε κάποιες γραμμές της ναυαρχίδας XM.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η Xantia ήταν αναγνωρισμένη για την άνεση, την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση που προσέφερε. Επίσης, η τεχνολογία Hydractive II βελτίωνε την οδική συμπεριφορά χωρίς να επηρεάζει την άνεση των επιβατών. Το 1999, η Xantia εντυπωσίασε σε δοκιμασία αποφυγής Ταράνδου, με την ταχύτητα εισόδου να μην έχει ξεπεραστεί ακόμα και από αυτοκίνηταΗ Xantia της Citroen αναδείχθηκε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς το 1993, τη χρονιά της κυκλοφορίας της. Κατά τη διάρκεια των εννέα ετών της παραγωγής, η Xantia εξελίχθηκε σε πολλά σημεία. Η αρχική έκδοση είχε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (SX και VSX) και τρεις διαφορετικούς κινητήρες. Οι κορυφαίες εκδόσεις είχαν εξοπλισμό με το υδροπνευματικό σύστημα “Hydractive II” και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ανάρτησης, το οποίο επέτρεπε τον περιορισμό των κλίσεων στις στροφές και τη βελτίωση της ακρίβειας του τιμονιού, χωρίς να γίνονται παραχωρήσεις σε επίπεδο άνεσης.
Το 1994, κυκλοφόρησε η έκδοση Activa, η οποία ενσωμάτωσε στο σύστημα Hydractive II, δύο κυλίνδρους που εμπόδιζαν τις κλίσεις να ξεπεράσουν τη μισή μοίρα (0,5°), αυξάνοντας τον αριθμό των σφαιρών της ανάρτησης σε 10 συνολικά. Η τεχνολογία αυτή, οδήγησε και στην ανάπτυξη ειδικής σειράς ελαστικών από την Michelin. Το 1995, παρουσιάστηκε η Xantia Break στην αγορά. Το 1997, η Xantia ανανεώθηκε, ενώ η τελευταία αναβάθμιση του μοντέλου ήρθε το 1998, όταν η Xantia εγκαινίασε σε επίπεδο Ομίλου PSA τον ολοκαίνουργιο diesel κινητήρα 2.0 HDi, υψηλής πίεσης με κοινή γραμμή τροφοδοσίας – τεχνολογίες αιχμής για την εποχή.
Η τεχνολογία Hydractive II συνδύαζε τη δύναμη του υδραυλικού κυκλώματος και την ταχύτητα των ηλεκτρονικών. Η συμβατική υδροπνευματική ανάρτηση είχε μια πρόσθετη σφαίρα ανά άξονα, η οποία μπορούσε να ενεργοποιηθεί μέσω ηλεκτρομαγνητικών βαλβίδων. Η Xantia Break κυκλοφόρησε το 1995, ενώ η τελευταία αναβάθμιση του μοντέλου ήρθε το 1998, όταν η Xantia εγκαινίασε σε επίπεδο Ομίλου PSA τον ολοκαίνουργιο diesel κινητήρα 2.0 HDi, υψηλής πίεσης με κοινή γραμμή τροφοδοσίας.Οι αισθητήρες σε ένα κανονικό κύκλωμα επέτρεπαν την επιλογή ανάμεσα σε δύο καταστάσεις ευελιξίας και απόσβεσης της ανάρτησης: μια άνετη και μια σπορ. Η τεχνολογία αυτή πρόσφερε σε οδηγούς και επιβάτες τη δυνατότητα να ταξιδεύουν με μεγάλη άνεση και περισσότερη γαλήνη. Η κεντρική μονάδα ελέγχου επέτρεπε την επιλογή της κατάλληλης λειτουργίας ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Με τη σφαίρα ανά κύλινδρο ανάρτησης, επιτυγχάνονταν δύο καταστάσεις ευελιξίας και απόσβεσης, μια άνετη και μια σπορ.