Η BMW και η Toyota συνεργάζονται για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς τεχνολογίας κυψελών καυσίμου, με στόχο να παρουσιάσουν το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής τους με κυψέλες καυστού το 2028.
Η BMW προγραμματίζει να διαθέσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα με τεχνολογία κυψελών καυσίμου (FCEV) το 2028, προσφέροντας στους πελάτες της μια νέα επιλογή ρύπων μηδέν.
Η BMW Group και η Toyota Motor Corporation, δύο κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, συνεργάζονται και πάλι για να παρουσιάσουν ένα καινοτόμο σύστημα κυψελών καυστού. Η κοινή τους προσπάθεια έχει στόχο την προώθηση της οικονομίας του υδρογόνου και τη μετάβαση προς τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Με την εξειδίκευση της BMW στην ηλεκτροκίνηση, η εταιρεία υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στο να προωθήσει την υιοθέτηση της τεχνολογίας κυψελών καυστού μέσω μιας «ανοιχτής προσέγγισης», παρέχοντας στους πελάτες ποικιλία λύσεων κινητικότητας.
«Αυτή η συνεργασία είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην αυτοκινητοβιομηχανία: το πρώτο μαζικά παραγόμενο όχημα με κυψέλες καυστού από έναν παγκόσμιο premium κατασκευαστή. Με κινητήριο δύναμη το υδρογόνο, θα αλλάξει το τοπίο της μελλοντικής κινητικότητας», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος της BMW AG.
Ο Koji Sato, Πρόεδρος της Toyota, πρόσθεσε, «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η συνεργασία μας εξελίσσεται. Η BMW και η Toyota μοιράζονται το πάθος τους για την καινοτομία και την πίστη στις ‘ανοιχτές τεχνολογίες’. Σχεδιάζουμε να εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας στον τομέα των κυψελών καυστού, δημιουργώντας έτσι μια κοινωνία βασισμένη στο υδρογόνο.»
Η ανάπτυξη του συστήματος κίνησης για επιβατικά οχήματα θα επικεντρωθεί στις τρίτης γενιάς κυψέλες καυστού, με σκοπό την εφαρμογή τους σε επαγγελματικά και επιβατικά μοντέλα.
Τα αποτελέσματα της συνεργασίας θα ενσωματωθούν σε μοντέλα τόσο της BMW όσο και της Toyota, διευρύνοντας τις επιλογές FCEV για τους πελάτες και φέρνοντας το όραμα της υδρογονοκίνησης πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Οι πελάτες θα διαπιστώσουν ότι τα μοντέλα κυψελών καυστού της BMW και της Toyota θα διατηρήσουν τις μοναδικές τους ταυτότητες, διαμορφώνοντας ανεξάρτητες FCEV εκδόσεις.
Η σύμπραξη αυτή έχει στόχο να μειώσει το κόστος ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυστού μέσω κοινών διαδικασιών και προμηθειών.
Μετά την επιτυχία του πιλοτικού προγράμματος του BMW iX5 Hydrogen, η BMW Group προετοιμάζεται κατάλληλα για μαζική παραγωγή οχημάτων με συστήματα κίνησης υδρογόνου το 2028. Οι λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο αυτό παραμένουν άγνωστες, αν και έχουν δηλώσει ότι θα χρησιμοποιηθεί σε ένα δημοφιλές υπάρχον μοντέλο.
Αυτά τα οχήματα θα ενσωματωθούν στη γκάμα της BMW, προσφέροντας μια πρόσθετη παραλλαγή υφιστάμενου μοντέλου με σύστημα κυψελών καυστού υδρογόνου. Η BMW πιστεύει ότι τα FCEV αποτελούν μια αξιόλογη προσθήκη στην ηλεκτροκίνηση, συμπληρώνοντας άλλες τεχνολογίες κινητήρων.
Aναγνωρίζοντας την αξία της συνεργασίας, BMW Group και Toyota Motor Corporation συνεχίζουν να ενισχύουν τη συνεργασία τους για την ταχύτερη ανάπτυξη των συστημάτων κίνησης κυψελών καυστού νέας γενιάς.
Η επίτευξη των στόχων για την ολοκληρωμένη υλοποίηση της υδρογονοκίνησης περιλαμβάνει τη χρήση της και σε επαγγελματικά οχήματα, καθώς και την ανάπτυξη υποδομών ανεφοδιασμού.
και_socket για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη υποδομών υδρογόνου, αναγνώριζουν τις προοπτικές αυτής της τεχνολογίας.
Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation προωθούν την ανάπτυξη υποδομών ανεφοδιασμού υδρογόνου, περιλαμβανομένων πρωτοβουλιών για το πώς μπορεί αυτή η τεχνολογία να αποκτήσει πρόσβαση στην αγορά με οικονομική βιωσιμότητα.
Το υδρογόνο εγκωμιάζεται ως ένας πολλά υποσχόμενος φορέας ενέργειας, που μπορεί να ενισχύσει την παγκόσμια μετάβαση σε μηδενικούς ρύπους. Αποτελεί μία πολύτιμη πηγή αποθήκευσης για ανανεώσιμες πηγές και βοηθά στην εξισορρόπηση προσφοράς και ζήτησης, υποστηρίζοντας τη δίκαιη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.