Οι Ιάπωνες προχώρησαν σε αναβαθμίσεις στις σχεδιαστικές και εξοπλιστικές προδιαγραφές του Mazda 3, ενισχύοντας έτσι τη θέση του μικρομεσαίου hatchback στον ανταγωνιστικό χώρο.
Η Mazda ακολουθεί την παραδοσιακή πρακτική της να αναβαθμίζει τα μοντέλα της ανά τακτά χρονικά διαστήματα, επικαιροποιώντας έτσι τις προδιαγραφές τους και βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά. Το Mazda 3, το οποίο είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά εδώ και τέσσερα χρόνια, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού χάρη στο αξιόπιστο design και την κατασκευαστική του ποιότητα.
Η ιαπωνική εταιρεία πραγματοποίησε βελτιώσεις στον σχεδιασμό του αμαξώματος προκειμένου να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα του μοντέλου. Εκτός από τα δύο νέα χρώματα που προστέθηκαν, παρατηρούνται αλλαγές στο ρύγχος του αμαξώματος με μεγαλύτερη χειρουργική ακρίβεια, καθώς και στα φωτιστικά σώματα.

Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και στο εσωτερικό του Mazda 3. Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει πλέον θύρες USB C αντί για USB A, διακόπτες τιμονιού με νέο χρωματισμό και βελτιωμένη κεντρικά τοποθετημένη ψηφιακή οθόνη 10,25 ιντσών. Επιπλέον, το Mazda 3 υποστηρίζει πλέον το Apple Car Play και το Android Auto και διαθέτει λειτουργία “Split Screen” στην ψηφιακή οθόνη των 10,25 ιντσών.

Με αναβαθμίσεις στον κρίσιμο τομέα της ηχομόνωσης, ο ανανεωμένος Mazda 3 υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό του. Επιπλέον, επιστρέφει και το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, ενώ το περιβάλλον χρήστη του infotainment έχει γίνει πιο φιλικό για τον οδηγό. Κάτω από το καπό, οι κινητήρες βενζίνης παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που έχουν γίνει γνωστοί μέχρι σήμερα.

Τα υβριδικά συστήματα χωρητικότητας 2,0 λίτρων είναι τα πιο σημαντικά αναβαθμισμένα συστήματα της Mazda και μπορούν να αποδώσουν από 122 έως 186 ίππους, συνδυάζοντας τους με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια έξι σχέσεων. Στον τομέα της ασφάλειας, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές αναβαθμίσεις.

Στο ανανεωμένο Mazda 3 έχουν προστεθεί νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το σύστημα αυτόνομης πέδησης που λειτουργεί τη νύχτα και το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας, το οποίο συνδυάζει δεδομένα από το navigation και την οδική σήμανση σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, οι ζώνες ασφαλείας του οδηγού και του συνοδηγού έχουν αλλάξει θέση, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικότερη συγκράτηση του σώματος σε περίπτωση σύγκρουσης και μειώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού.
